Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 14:30Anders, den där skärmen är stänkskyddad enl. IP64, perfekt för toalettbruk ju! 🙂
Anders, den där skärmen är stänkskyddad enl. IP64, perfekt för toalettbruk ju! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 14:35Ni är ena riktiga datanördar 🙂
Ni är ena riktiga datanördar 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 16:01Nja, på dass vill jag vara analog... 😀
Nja, på dass vill jag vara analog... 😀
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 16:12Men fan vad perfekt det hade varit att lira Xbox på toan. Snacka om multitasking!
Men fan vad perfekt det hade varit att lira Xbox på toan. Snacka om multitasking!
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 16:56@ Maximilian: Tjaaa, skriver du här så förutsätter jag att du är singel, och då finns väl inget som hindrar dig? 🙂 Råkar sen den där flickan som klarar baskermarschen vara speltokig så skulle det ju dessutom bara vara ett extra trumfkort i rockärmen.
@ Maximilian: Tjaaa, skriver du här så förutsätter jag att du är singel, och då finns väl inget som hindrar dig? 🙂 Råkar sen den där flickan som klarar baskermarschen vara speltokig så skulle det ju dessutom bara vara ett extra trumfkort i rockärmen.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 17:07Nja; vid närmare eftertanke så har ag kommit på att en Xbox på toan inte är så bra som det låter... Tänk dig att sitta i en timme på en toalettstol! Träsmak i baken så det skriker om det (#) Så jag tror jag håller mig till PC.
Nja; vid närmare eftertanke så har ag kommit på att en Xbox på toan inte är så bra som det låter... Tänk dig att sitta i en timme på en toalettstol! Träsmak i baken så det skriker om det (#) Så jag tror jag håller mig till PC.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 17:08WC eller PC, det är frågan...
WC eller PC, det är frågan...
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 17:23Äsch, det är väl bara att hotta upp toalettstolen med en riktigt skön skinnsits och andra bekvämlighetsdetaljer. 😉
Äsch, det är väl bara att hotta upp toalettstolen med en riktigt skön skinnsits och andra bekvämlighetsdetaljer. 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 17:43Känns lite ohygieniskt med en skinnklädd toastol...
Känns lite ohygieniskt med en skinnklädd toastol...
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 20:37jag läser tHGttG just nu, på engelska.
jag läser tHGttG just nu, på engelska.