Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Min gamla kastrat är 50% siames, 25% perser och 25% bondkatt. Då får man en högljudd långbent svart sak som VÄGRAR röra sig utomhus utom i värsta nödfall och som kan få en mus levererad (av en äldre katt som vad det verkade försökte lära honom att jaga!)

@Jessie, Hur fan får du Clap till klamydia??? Jag menade ngt helt annat. Clap=klappa. Klappa fittan = runka; om man nu får vara så direkt. Så där tänkte du lite(väldigt) fel.

Clap = engelskt slang för klamydia.
Vet ni ungdomar ingenting nuförtiden? 😉

Hmm; det viste jag inte. Man lär sig slltid ngt nytt... Dock så är jag lite besviken att du tror att jag skulle anklaga en vilt främmande människa som jag inte ens har träffat för att ha klamydia. Vilket faktiskt är ironiskt, då (som linda påpekade) så be

Flin...det tog ett tag innan ni vaknade helt enkelt...

heheh; Jag var varit vaken sedan kl 7 och pluggat sedan kl 1030

På mitt lätta inspel tidigare...

Jessie:

Könsjukdomar är inget jag fått bekanta mig med *skrattar* så därför heller ingen erfarenhet av diverse utrikiska slangord 😉

Google is my friend: catch a case" can refer to a case of the clap (gonorrhea), crabs, et al.,

Nu anser jag egentligen att man kan skratta åt allt...men förstod inte hur vi kom in på sjukdomar...men sen är ju hjärnas hopp otroligt intressant i dessa trådar och något att studera ur kreativitetssynpunkt...var man börjar och vart tråden slutar...