Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:10Magnus T: Hänger du inte med? Det är trendigt att osingla sig så här års! 😉
Magnus T: Hänger du inte med? Det är trendigt att osingla sig så här års! 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:11Ja, jag lär ju sitta vid datorn i alla fall, sen om jag är speciellt roande det tror jag inte. Nån att käfta med bara... 🙂
Ja, jag lär ju sitta vid datorn i alla fall, sen om jag är speciellt roande det tror jag inte. Nån att käfta med bara... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:13@Jessie; Om du har msn så kan vi ju prata där, Mycket smidigare och roligare än över FB forumet(även om det också är bra) 😀
@Jessie; Om du har msn så kan vi ju prata där, Mycket smidigare och roligare än över FB forumet(även om det också är bra) 😀
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:13Själv ska jag nog osingla mig när dom osinglade kommer på att det inte funkade och börjar treva efter ett singelliv igen, ska alltid gå mot strömmen shörrö 😉
Själv ska jag nog osingla mig när dom osinglade kommer på att det inte funkade och börjar treva efter ett singelliv igen, ska alltid gå mot strömmen shörrö 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:15Jag ska nog osingla mig om en eller 2 månader, när är smalare. Inga tjejer vill ju ha en vandrande fläskbit. Och om nu ngn säger att det är insidan som räknas så styper jag dem, då det helt enkelt inte är sant! :@
Jag ska nog osingla mig om en eller 2 månader, när är smalare. Inga tjejer vill ju ha en vandrande fläskbit. Och om nu ngn säger att det är insidan som räknas så styper jag dem, då det helt enkelt inte är sant! :@
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:16J kom hit så kan vi osingla då.. (H:)
J kom hit så kan vi osingla då.. (H:)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:16MSN på jobbet? DET vore onekligen lyx.. en lyx jag inte har dock...
MSN på jobbet? DET vore onekligen lyx.. en lyx jag inte har dock...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:17Men Magnus då - jag måste ju faktiskt jobba... *skyller på*
Men Magnus då - jag måste ju faktiskt jobba... *skyller på*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:18@Jessie, Ngnsin hört om webb messenger?? Inget programm behövs = Arbetsgivaren kan inte säga ngt 😀
@Jessie, Ngnsin hört om webb messenger?? Inget programm behövs = Arbetsgivaren kan inte säga ngt 😀
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:18*skit också* 🙁
*skit också* 🙁