Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:44Nu var jag ju inte där och rodnade missade jag också att göra, men det var ju kul att någon annan tog över rollen som messerschmitt här. 😉
Nu var jag ju inte där och rodnade missade jag också att göra, men det var ju kul att någon annan tog över rollen som messerschmitt här. 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:46Min teori är att de kollar efter en man som kan försörja dem när de skaffar en eller flera ungar. Och då krävs det ju lite pengar. Så det är väl därför en rik man får mer brudar än en fattiglapp.
Min teori är att de kollar efter en man som kan försörja dem när de skaffar en eller flera ungar. Och då krävs det ju lite pengar. Så det är väl därför en rik man får mer brudar än en fattiglapp.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:54Ja Max, så är det. Men varför kan det inte vara omvänt? Det med pengarna menar jag 🙂
Ja Max, så är det. Men varför kan det inte vara omvänt? Det med pengarna menar jag 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:23>@Jessie; Om du har msn så kan vi ju prata där, Mycket smidigare
>och roligare än över FBMen då har ju inte vi andra 700 nya meddelanden att läsa när vi vaknar i morgon. 😉
@Jessie: 10 minuter kvar, du kommer väl inte för sent? (Fritt för feltolkni
>@Jessie; Om du har msn så kan vi ju prata där, Mycket smidigare
>och roligare än över FB
Men då har ju inte vi andra 700 nya meddelanden att läsa när vi vaknar i morgon. 😉
@Jessie: 10 minuter kvar, du kommer väl inte för sent? (Fritt för feltolkni
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:38På plats på jobbet.nu. Var ju lite överlämningstrams som skulle avklaras först innan jag kunde gå ner och sätta mig i min egen lilla hytt.. 🙂
På plats på jobbet.nu. Var ju lite överlämningstrams som skulle avklaras först innan jag kunde gå ner och sätta mig i min egen lilla hytt.. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:46Själv sitter jag ensam i soffan, med en ömmande kropp....
Lite får jag skylla mig själv eftersom jag mockade i vinterhagen i 2,5 timme idag.
Men snyggt ska han ju få, så är det. Sen funderar jag på vem som ska dammsuga hos mig? 🙂
Själv sitter jag ensam i soffan, med en ömmande kropp....
Lite får jag skylla mig själv eftersom jag mockade i vinterhagen i 2,5 timme idag.
Men snyggt ska han ju få, så är det. Sen funderar jag på vem som ska dammsuga hos mig? 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:50Men Pia då - du borde skaffa dig en sån där åkdammsugare till hagen istället, som suger upp skiten åt dig (japp! det FINNS faktiskt såna!). Då skulle det bli både roligt och lättsamt att mocka vinterhagar.
Men Pia då - du borde skaffa dig en sån där åkdammsugare till hagen istället, som suger upp skiten åt dig (japp! det FINNS faktiskt såna!). Då skulle det bli både roligt och lättsamt att mocka vinterhagar.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:50Snörvlar och hostar. Förkylningen har inte riktigt fattat galoppen och stuckit åt fanders än. Gissar att de små illbattingarna till virus tänker förstöra helgen också...
Så, jag jagar ubåtar i stället...
Snörvlar och hostar. Förkylningen har inte riktigt fattat galoppen och stuckit åt fanders än. Gissar att de små illbattingarna till virus tänker förstöra helgen också...
Så, jag jagar ubåtar i stället...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:51Apropå ubåtar - sitter ni andra och bara läser och inget skriver, eller HAR ni faktiskt ett liv? *släpper lite sjunkbomber i huvet på dem som utbåtar i den här tråden ikväll*
Apropå ubåtar - sitter ni andra och bara läser och inget skriver, eller HAR ni faktiskt ett liv? *släpper lite sjunkbomber i huvet på dem som utbåtar i den här tråden ikväll*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:54Jag har inget liv, i alla fall inte så länge jag är förkyld... 😀
Min ubåt har inte heller nåt liv längre - det kom visst en liten torped simmande...
Jag har inget liv, i alla fall inte så länge jag är förkyld... 😀
Min ubåt har inte heller nåt liv längre - det kom visst en liten torped simmande...