Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det har nog blivit vanligare, framförallt för att minska parasittrycket. Har man ett lågt parasittryck på markerna så kan man till slut slippa avmaska hästarna = bra för både djuren och plånboken!

Efter att ha försörjt ett par slashasar i mitt liv så är jag väl iaf intresserad av att veta att han HAR en egen inkomst, men hur stor den är spelar kvitta för mig.

Utseende kontra personlighet... Jag tycker att det på nätet har blivit lättare att liksom

Helt rätt
Sen kan man ju hoppas att det dyker upp lite gräs med.
Fast lite svårt när de går i samma hage hela tiden....
Problemet med att mocka i hagen brukar vara för nyfikna hästar, vilket brukar resultera i utvippade kärror. Så man får passa på när de

Om man nu inte har en sån häst som den JAG är begåvad med, som anser att mat, det är en världslig sak... *hepp!*

Min har tyvärr inställningen att allt går att äta, eller är iaf värt att provsmaka....

Bruse:

Äsch.. En tant som utan förvarning vände rakt ut i cykelbanan för att gå över gatan, jag fick väja för att inte åka in i henne vilket resulterade att hjulet hamnade i spårvagnsspåret och både jag och cykeln gjorde en finfin liten volt.. :@

Har in

Aliki: Man FÅR vara förvirrad när man blivit tant. Det brukar iaf jag säga till min lätt senila mormor... (L)

Ytterligare ett skäl till att inte använda cykelbanan. De verkar endast fungera om man kör i bredd med cykelkorg o inte toppar mer än 15

Se, det skapade debatt 😀

Faktum är att jag sett att det i flera fall ÄR som jag skrivit, fruktansvärt men sant.

Apropå hästar och mockning och sånt så tycker jag att det är kul att det är lite prat om sånt här nu, som omväxling. Det brukar ju vara väldigt mycket cykelprat annars...