Quote from Rasmus Olsson on 24 April 2009, 22:43Aliki: nej, det har inte tanter. Oavsett ålder. 🙂
Aliki: nej, det har inte tanter. Oavsett ålder. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:44Och gubben var säkert oerhört facinerad och förälskad i hennes personlighet?
Och gubben var säkert oerhört facinerad och förälskad i hennes personlighet?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:44Piiip inte så Maxi, du är väl ändå inte här för att ragga? eller?
Du är väl här för att regga? träningen alltså.
Piiip inte så Maxi, du är väl ändå inte här för att ragga? eller?
Du är väl här för att regga? träningen alltså.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:45@Jessie: Efter ett föredrag som jag skulle hålla i åk10 så sa en kompis till mig att in röst lät som en framryckade pansarbattalion. Efter det fick ja g ta det lite lung.... (H) Så inte fan är min röst pipig. Det är väl dina öron som fallerar nu på ålder
@Jessie: Efter ett föredrag som jag skulle hålla i åk10 så sa en kompis till mig att in röst lät som en framryckade pansarbattalion. Efter det fick ja g ta det lite lung.... (H) Så inte fan är min röst pipig. Det är väl dina öron som fallerar nu på ålder
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:46Aliki:
Tror kärleken var ömsesidig där, inget annat än kärlek det handlade om 😉
Aliki:
Tror kärleken var ömsesidig där, inget annat än kärlek det handlade om 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:46Men Pia - i singelgruppen är vi väl inte för att regga träning utan för att gnälla eller jubla över vår singelstatus och ev. ändra på den... om tillfälle ges och önskas.
Men Pia - i singelgruppen är vi väl inte för att regga träning utan för att gnälla eller jubla över vår singelstatus och ev. ändra på den... om tillfälle ges och önskas.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:47Jo, sant men på funbeat i sin helhet hade jag i åtanke när jag skrev iaf
Jo, sant men på funbeat i sin helhet hade jag i åtanke när jag skrev iaf
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:47Maxi: vi har hörselkontroll varje halvår på det här (bullriga) jobbet. Jag gjorde min senaste i måndags. Inga såna problem här. (formgjutna hörselproppar är finfina grejjer!)
Du tror inte att du är här för att utmana dina fördomar om "äldre" människor då
Maxi: vi har hörselkontroll varje halvår på det här (bullriga) jobbet. Jag gjorde min senaste i måndags. Inga såna problem här. (formgjutna hörselproppar är finfina grejjer!)
Du tror inte att du är här för att utmana dina fördomar om "äldre" människor då
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:47Aliki:
Föresten, du är ju ny här för bövelen... *skakar tassen*... har inte ens sagt hej. Du har smygit dig in utan att det märkts 🙂
Men NU säger jag hej!
Aliki:
Föresten, du är ju ny här för bövelen... *skakar tassen*... har inte ens sagt hej. Du har smygit dig in utan att det märkts 🙂
Men NU säger jag hej!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:49Jess, konstaterade bara att jag inte hänger med i allt hästprat. Har ridit LITE, men det räknas inte i detta samanhang och var minst 10 år sedan. Liksom en okänd värld. *Hundögon och hela paketet* 😉
Jess, konstaterade bara att jag inte hänger med i allt hästprat. Har ridit LITE, men det räknas inte i detta samanhang och var minst 10 år sedan. Liksom en okänd värld. *Hundögon och hela paketet* 😉