Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:50Hmm. Nej jag är inte här för att utmana mina fördomar. Varför skulle jag det? Har inge fördomar om gammla(förutom kärringar då).
Hmm. Nej jag är inte här för att utmana mina fördomar. Varför skulle jag det? Har inge fördomar om gammla(förutom kärringar då).
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:51Såläge du har ridpinnen på rätt plats så löser det sig galant av sig själv. Btw har du testat rodeo?
Såläge du har ridpinnen på rätt plats så löser det sig galant av sig själv. Btw har du testat rodeo?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:52Okej då Magnus. Förresten så är det inte introduktion för hästen först som gäller oavsett, för han är för grön för att jag skulle våga släppa upp någon annan än mig själv på ett par år eller så.. *hepp!*
Så - geocaching först, hästar sen. *nicka glatt*
Okej då Magnus. Förresten så är det inte introduktion för hästen först som gäller oavsett, för han är för grön för att jag skulle våga släppa upp någon annan än mig själv på ett par år eller så.. *hepp!*
Så - geocaching först, hästar sen. *nicka glatt*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:52Hästar... *ryser*... fått nog av den biten... ALLA djur har jag fått nog av! *skratt*
Hästar... *ryser*... fått nog av den biten... ALLA djur har jag fått nog av! *skratt*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:53Gillar hästar, Dock helst med kryddsmör....
@Jessie, Har du alldrig lärt dig att man inte ska leka med maten?? Särskillt dåligt är det om man stoppar den mellan benen. Skärpning!!
Gillar hästar, Dock helst med kryddsmör....
@Jessie, Har du alldrig lärt dig att man inte ska leka med maten?? Särskillt dåligt är det om man stoppar den mellan benen. Skärpning!!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:54Ja, rökt och skivat funkar 🙂
Ja, rökt och skivat funkar 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:55Inga problem för mig Maxi. Jag äter ALLA djur jag inte känner vid förnamn. Dvs andras hästar är inga problem, mina kommer att gå till destruktion så att INGEN får äta dem...
Inga problem för mig Maxi. Jag äter ALLA djur jag inte känner vid förnamn. Dvs andras hästar är inga problem, mina kommer att gå till destruktion så att INGEN får äta dem...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:55Äsch det är ju bara överblivna gamla travare... Stackarna
Äsch det är ju bara överblivna gamla travare... Stackarna
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:56Jamen Pia, det borde ju inte kunna vara det heller? För så överbehandlade som de blir innan ägarna lägger ner fallet så borde de ju vara otjänliga som föda? Eller fuskas det hejvilt med deras pass tro?
Jamen Pia, det borde ju inte kunna vara det heller? För så överbehandlade som de blir innan ägarna lägger ner fallet så borde de ju vara otjänliga som föda? Eller fuskas det hejvilt med deras pass tro?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:57@Jessie; Förutom alla larver, insekter, bakterier etc som kommer äta det som blir över av hästen.
@Jessie; Förutom alla larver, insekter, bakterier etc som kommer äta det som blir över av hästen.