Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hmm. Nej jag är inte här för att utmana mina fördomar. Varför skulle jag det? Har inge fördomar om gammla(förutom kärringar då).

Såläge du har ridpinnen på rätt plats så löser det sig galant av sig själv. Btw har du testat rodeo?

Okej då Magnus. Förresten så är det inte introduktion för hästen först som gäller oavsett, för han är för grön för att jag skulle våga släppa upp någon annan än mig själv på ett par år eller så.. *hepp!*

Så - geocaching först, hästar sen. *nicka glatt*

Hästar... *ryser*... fått nog av den biten... ALLA djur har jag fått nog av! *skratt*

Gillar hästar, Dock helst med kryddsmör....

@Jessie, Har du alldrig lärt dig att man inte ska leka med maten?? Särskillt dåligt är det om man stoppar den mellan benen. Skärpning!!

Ja, rökt och skivat funkar 🙂

Inga problem för mig Maxi. Jag äter ALLA djur jag inte känner vid förnamn. Dvs andras hästar är inga problem, mina kommer att gå till destruktion så att INGEN får äta dem...

Äsch det är ju bara överblivna gamla travare... Stackarna

Jamen Pia, det borde ju inte kunna vara det heller? För så överbehandlade som de blir innan ägarna lägger ner fallet så borde de ju vara otjänliga som föda? Eller fuskas det hejvilt med deras pass tro?

@Jessie; Förutom alla larver, insekter, bakterier etc som kommer äta det som blir över av hästen.