Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:05(t+) @ jess
edit
(t+) @ jess
edit
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:07En tjejkompis som var ridlärare blev 2001 ihjälsparkad mitt i en ridlektion (R.I.P my best friend). Hästen blev rädd för att det lät i plåttaket ovanför, sedan dess är jag bara så trött på hästar och allt vad ridsport heter.
En tjejkompis som var ridlärare blev 2001 ihjälsparkad mitt i en ridlektion (R.I.P my best friend). Hästen blev rädd för att det lät i plåttaket ovanför, sedan dess är jag bara så trött på hästar och allt vad ridsport heter.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:08och med det i åtanke tycker jag vi skrotar alla bilar med! *hepp!*
och med det i åtanke tycker jag vi skrotar alla bilar med! *hepp!*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:09Kan vi gött göra, sålde min för ett tag sedan och vill inte ha en ny just nu 🙂
Kan vi gött göra, sålde min för ett tag sedan och vill inte ha en ny just nu 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:11...och alla bussar. Tåg är också farliga.
...och alla bussar. Tåg är också farliga.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:11@Jessie, du kan inte använda samma resonemang för levande tänkande varelser som för ett objekt. Hästen gjorde som den själv ville, altså var hästen den direkta orsaken till lärarens död. I bilens fall så gör den inget om du (som människa) trycker på en kn
@Jessie, du kan inte använda samma resonemang för levande tänkande varelser som för ett objekt. Hästen gjorde som den själv ville, altså var hästen den direkta orsaken till lärarens död. I bilens fall så gör den inget om du (som människa) trycker på en kn
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:12ibland håller jag med dig Jess, just nu nää
ibland håller jag med dig Jess, just nu nää
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:12Jessie:
Japp, jag håller med dig till fullo 🙂 Vi skrotar dom med va?
Jessie:
Japp, jag håller med dig till fullo 🙂 Vi skrotar dom med va?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:12Helt rätt Maxi! Om vi jobbar på det (kanske med hjälp av livsfarliga hästar?) så kan vi säkert halvera världsbefolkningen på tio år?
Helt rätt Maxi! Om vi jobbar på det (kanske med hjälp av livsfarliga hästar?) så kan vi säkert halvera världsbefolkningen på tio år?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:13Hästar är flyktdjur. Blir dom livrädda så sticker dom bara, sen vad som står i vägen det fattar dom inte. No brain, no pain...
Hästar är flyktdjur. Blir dom livrädda så sticker dom bara, sen vad som står i vägen det fattar dom inte. No brain, no pain...