Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:14Hästar är styrda av instinkter mer än egen vilja i sådana lägen. Blir de skrämda och sparkar bakut och någon råkar stå bakom så är det en otroligt tragisk olycka, inget annat
Hästar är styrda av instinkter mer än egen vilja i sådana lägen. Blir de skrämda och sparkar bakut och någon råkar stå bakom så är det en otroligt tragisk olycka, inget annat
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:14@Jessie; Urbota dummt svar... Vad var syftet med det?? annat än att provocera? Det enda jag ville göra var att påvisa att din argumentationsteknik var bristfällig.
@Jessie; Urbota dummt svar... Vad var syftet med det?? annat än att provocera? Det enda jag ville göra var att påvisa att din argumentationsteknik var bristfällig.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:15Jag menar bara att skit händer. Allt möjligt är farligt och alla ska vi dö. Hästen reagerade instinktivt när den blev rädd. Det är en risk vi alla tar som håller på med dessa stora djur och vi tar den ju frivilligt så... *rycker på axlarna*
Jag menar bara att skit händer. Allt möjligt är farligt och alla ska vi dö. Hästen reagerade instinktivt när den blev rädd. Det är en risk vi alla tar som håller på med dessa stora djur och vi tar den ju frivilligt så... *rycker på axlarna*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:16@Andrews; Det är ändp hästensom (instinktivt) gör fel och dödade läraren. Bilen kan inte plötligt bli full och köra ijäl en småbarnsfamilj. Det är alltid människan
@Andrews; Det är ändp hästensom (instinktivt) gör fel och dödade läraren. Bilen kan inte plötligt bli full och köra ijäl en småbarnsfamilj. Det är alltid människan
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:16Hästar...är hur coola som helst...men de skrämmer också skiten ur mig...fan de är så stora och sarka...nästan som Max
Hästar...är hur coola som helst...men de skrämmer också skiten ur mig...fan de är så stora och sarka...nästan som Max
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:16Jajamen, föredrar dock hästen rökt och skivad i alla fall 🙂 Smakar gott och sparkas vääääldigt lite då 😉
Jajamen, föredrar dock hästen rökt och skivad i alla fall 🙂 Smakar gott och sparkas vääääldigt lite då 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:17Maxi: var det inte du som efterlyste provokativa inlägg i den här tråden nästan nyss? 😉
Maxi: var det inte du som efterlyste provokativa inlägg i den här tråden nästan nyss? 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:17risken tar vi som sagt frivilligt, om o om igen....
risken tar vi som sagt frivilligt, om o om igen....
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:18*nickar* 🙂 Förstår!
*nickar* 🙂 Förstår!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:18@Jessie; Jo det gjorde jag ju. Men det var inte riktigt den typen jag menade.... Men men.
@Jessie; Jo det gjorde jag ju. Men det var inte riktigt den typen jag menade.... Men men.