Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hästar är styrda av instinkter mer än egen vilja i sådana lägen. Blir de skrämda och sparkar bakut och någon råkar stå bakom så är det en otroligt tragisk olycka, inget annat

@Jessie; Urbota dummt svar... Vad var syftet med det?? annat än att provocera? Det enda jag ville göra var att påvisa att din argumentationsteknik var bristfällig.

Jag menar bara att skit händer. Allt möjligt är farligt och alla ska vi dö. Hästen reagerade instinktivt när den blev rädd. Det är en risk vi alla tar som håller på med dessa stora djur och vi tar den ju frivilligt så... *rycker på axlarna*

@Andrews; Det är ändp hästensom (instinktivt) gör fel och dödade läraren. Bilen kan inte plötligt bli full och köra ijäl en småbarnsfamilj. Det är alltid människan

Hästar...är hur coola som helst...men de skrämmer också skiten ur mig...fan de är så stora och sarka...nästan som Max

Jajamen, föredrar dock hästen rökt och skivad i alla fall 🙂 Smakar gott och sparkas vääääldigt lite då 😉

Maxi: var det inte du som efterlyste provokativa inlägg i den här tråden nästan nyss? 😉

risken tar vi som sagt frivilligt, om o om igen....

*nickar* 🙂 Förstår!

@Jessie; Jo det gjorde jag ju. Men det var inte riktigt den typen jag menade.... Men men.