Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:19wel well jag är här nu för att provocera lite
wel well jag är här nu för att provocera lite
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:20man får inte alltid som man vill
har jag noterat gång efter annan
man får inte alltid som man vill
har jag noterat gång efter annan
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:21menar du att kvinnor alltid får som de vill?
menar du att kvinnor alltid får som de vill?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:21Kan vi inte ha en kväll där vi bara diskuterar helt fuckade saker???
Kan vi inte ha en kväll där vi bara diskuterar helt fuckade saker???
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:21Oh yes..
Bara att bysta upp sig lite och fladdra med ögonfransarna..
Oh yes..
Bara att bysta upp sig lite och fladdra med ögonfransarna..
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:22Varför vill män göra snedsteg??
Varför vill män göra snedsteg??
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:23Uhh.. nu hänger inte jag med i tråden alls, satt å letade musik.. :/
Uhh.. nu hänger inte jag med i tråden alls, satt å letade musik.. :/
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:24Max, du kan inte säga att vilja och instinktivt beteende är samma sak. Det funkar liksom inte när man talar om djur. Som om min hund vill skälla när den möter en annan hund som den känner sig hotad av. Hon är otrygg helt enkelt och instinkten kickar in. D
Max, du kan inte säga att vilja och instinktivt beteende är samma sak. Det funkar liksom inte när man talar om djur. Som om min hund vill skälla när den möter en annan hund som den känner sig hotad av. Hon är otrygg helt enkelt och instinkten kickar in. D
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:25Kan man ha sex sammtidigt som man cyklar?? Typ om killen sitter som vanligt och tjejen ligger med rumpan på stången, benen på pakethållaren och ryggen på styret så borde det väl inte vara en omöjlighet?? Sen är det bara och pumpa på i dubbel bemärkelse. N
Kan man ha sex sammtidigt som man cyklar?? Typ om killen sitter som vanligt och tjejen ligger med rumpan på stången, benen på pakethållaren och ryggen på styret så borde det väl inte vara en omöjlighet?? Sen är det bara och pumpa på i dubbel bemärkelse. N
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 23:27Max:
Jag föreslår att du skapar en tråd som heter just "Fuckade saker" så kan man ju gå in där och skriva just "Fuckade saker" när man nu känner för det 😉
Max:
Jag föreslår att du skapar en tråd som heter just "Fuckade saker" så kan man ju gå in där och skriva just "Fuckade saker" när man nu känner för det 😉