Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:34Väldigt mycket cykel 😀
Jag äger faktiskt en... cyklade nog 5 ggr förra året, tror jag
Väldigt mycket cykel 😀
Jag äger faktiskt en... cyklade nog 5 ggr förra året, tror jag
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:36Jag har ställt in min i cykelrummet nu.. när jag flyttade hit visste jag inte var cykelrummet var så jag ställde den bara i ett prång i källaren.. där har den stått till nyss... (H)
Jag har ställt in min i cykelrummet nu.. när jag flyttade hit visste jag inte var cykelrummet var så jag ställde den bara i ett prång i källaren.. där har den stått till nyss... (H)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:37Inte Jari, Anna Nicole älskade verkligen den där farbrorn i Texas, han hade ju så fin hatt
Inte Jari, Anna Nicole älskade verkligen den där farbrorn i Texas, han hade ju så fin hatt
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:39Men Magnus, du kan ju inte både prata om att osingla dig med mig och sen igga hästinslagen i debatten? *stränga blicken går på*
Men Magnus, du kan ju inte både prata om att osingla dig med mig och sen igga hästinslagen i debatten? *stränga blicken går på*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:40Hästar är fantastiska individer som jag haft nöjet att ha rätt mycket att göra med under åren, även om jag inte blivit biten o ridit aktivt själv. Men några fina turer i skogen med lite lättare hästar har det blivit, även galopperat i full fart över Epsom
Hästar är fantastiska individer som jag haft nöjet att ha rätt mycket att göra med under åren, även om jag inte blivit biten o ridit aktivt själv. Men några fina turer i skogen med lite lättare hästar har det blivit, även galopperat i full fart över Epsom
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:41Hello: Viste ni att medelåldern här inne är runt 33år?? ocu meddelängden är runt 176cm. Ja jag har för mycket tid. Men det säger mig att jag är på fel plats. För inget emot er men att som 19 åring ragga på 30 åringar känns *funderar på en bra formulering*
Hello: Viste ni att medelåldern här inne är runt 33år?? ocu meddelängden är runt 176cm. Ja jag har för mycket tid. Men det säger mig att jag är på fel plats. För inget emot er men att som 19 åring ragga på 30 åringar känns *funderar på en bra formulering*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:41I ett MYCKET cyniskt skede av mitt liv (för många år sen) så övervägde jag faktiskt att "gifta mig rikt eftersom jag ändå inte kan få den jag vill ha", men det sket sig liksom på att jag aldrig kom över att han såg ut som Bo Lundgren.... (#)
I ett MYCKET cyniskt skede av mitt liv (för många år sen) så övervägde jag faktiskt att "gifta mig rikt eftersom jag ändå inte kan få den jag vill ha", men det sket sig liksom på att jag aldrig kom över att han såg ut som Bo Lundgren.... (#)
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:41Nu är du sådär piiiipig igen Maxi! 😉
Nu är du sådär piiiipig igen Maxi! 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:42Andrew:
Japp, hon VAR verkligen kär i liket... ojj, flåt.. gubben 😀
Andrew:
Japp, hon VAR verkligen kär i liket... ojj, flåt.. gubben 😀
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:42Ä det är bara batteriet i din hörapparat som har lagt av...
Ä det är bara batteriet i din hörapparat som har lagt av...