Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:56Jag har sett de dar sakerna, men de kommer inte ens emellan träden i vissa delar av hagen ju.... 🙂
Men idag prova jag in en ny grimma till "Lillkillen" och jag behövde inte ha den på yttersta hålen 😀 Vilket borde vara logiskt, eftersom jag fått tag i en
Jag har sett de dar sakerna, men de kommer inte ens emellan träden i vissa delar av hagen ju.... 🙂
Men idag prova jag in en ny grimma till "Lillkillen" och jag behövde inte ha den på yttersta hålen 😀 Vilket borde vara logiskt, eftersom jag fått tag i en
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:59Jag kunde helt enkelt bara inte motstå dels att få gå hem tidigt från en i övrigt tråkig och händelselös dag på jobbet och sen dessutom få jobba natt (mitt favvopass!) och med det följer dessutom natt-tillägg, helgtillägg OCH omställningstillägg eftersom
Jag kunde helt enkelt bara inte motstå dels att få gå hem tidigt från en i övrigt tråkig och händelselös dag på jobbet och sen dessutom få jobba natt (mitt favvopass!) och med det följer dessutom natt-tillägg, helgtillägg OCH omställningstillägg eftersom
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:59Tsk, tsk Pia, det ska vara en cob!
Tsk, tsk Pia, det ska vara en cob!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:02Jo lite mindre häst hade inte skadat. För då hade man ju kunnat handla massa mer saker man egentligen inte behöver...
Han var lagom när jag köpte honom som 2-åring... Men jag har hört att de visst växer lite efter det 🙂 😀
Jo lite mindre häst hade inte skadat. För då hade man ju kunnat handla massa mer saker man egentligen inte behöver...
Han var lagom när jag köpte honom som 2-åring... Men jag har hört att de visst växer lite efter det 🙂 😀
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:02Men alltså, det där med att mocka i hagen är det vanligt att man gör det, eller? Hemma på gården när jag växte upp så mockade vi aldrig i hagen och jag tror inte de gjorde det på ridskolan heller.
Men alltså, det där med att mocka i hagen är det vanligt att man gör det, eller? Hemma på gården när jag växte upp så mockade vi aldrig i hagen och jag tror inte de gjorde det på ridskolan heller.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:03>eller HAR ni faktiskt ett liv?
Ett vaddå?
>eller HAR ni faktiskt ett liv?
Ett vaddå?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:04Det är klart som sjuttsingen att det är insidan som räknas!
Inte fasiken blir jag förälskad i en snubbe pga av han ekonomiska situtaion?
Däremot säger jag inte att jag skulle bli sur om han visade sig vara ekonomiskt oberoende 😉Fast det spelar iofs in
Det är klart som sjuttsingen att det är insidan som räknas!
Inte fasiken blir jag förälskad i en snubbe pga av han ekonomiska situtaion?
Däremot säger jag inte att jag skulle bli sur om han visade sig vara ekonomiskt oberoende 😉
Fast det spelar iofs in
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:05Vet ej hur vanligt det är, vi gör det, det är ju en begränsad yta o så är det brist på sommarbete till det här stallet....
Vi flyttar dem nån annanstans en månad om vi hittar bete vill säga
Vet ej hur vanligt det är, vi gör det, det är ju en begränsad yta o så är det brist på sommarbete till det här stallet....
Vi flyttar dem nån annanstans en månad om vi hittar bete vill säga
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:09Föresten..
personligheten har väl ändå med insidan att göra?!
Föresten..
personligheten har väl ändå med insidan att göra?!
Quote from Rasmus Olsson on 24 April 2009, 22:10Aliki: aj! Hur gick det till?
Aliki: aj! Hur gick det till?