Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:19@magnus; Du vet att *TEXT* betyder att man gör ngt? Så om du inte skiter just nu så...
@magnus; Du vet att *TEXT* betyder att man gör ngt? Så om du inte skiter just nu så...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:19Vi har finfina communityfilter på mitt jobb serru.. Vissa sidor kan man inte ens gå in och kika på (inklusive viktklubb.. jädrigt irriterande när det enda jag vill göra där är regga min lunch så jag inte glömmer vad jag ätit??). Men än så länge har de int
Vi har finfina communityfilter på mitt jobb serru.. Vissa sidor kan man inte ens gå in och kika på (inklusive viktklubb.. jädrigt irriterande när det enda jag vill göra där är regga min lunch så jag inte glömmer vad jag ätit??). Men än så länge har de int
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:20Åhå.. Maxi är en "fellow detail fascist". Cool. Slipper ju jag klaga på ALLA detaljer framledes...
Åhå.. Maxi är en "fellow detail fascist". Cool. Slipper ju jag klaga på ALLA detaljer framledes...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:21Hmm. Skaffa ICQ, det borde vara så "Old school" att det inte är blockat längre.
Hmm. Skaffa ICQ, det borde vara så "Old school" att det inte är blockat längre.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:22Nej jag är inte en detaljfetishist, särskillt inte när det kommer till stavning. Ville bara upplysa i fall han inte viste. Om han sen vill fortsätta med det så är det hans problem
Nej jag är inte en detaljfetishist, särskillt inte när det kommer till stavning. Ville bara upplysa i fall han inte viste. Om han sen vill fortsätta med det så är det hans problem
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:25*kollar webcamen* avslagen, phu
va?
*kollar webcamen* avslagen, phu
va?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:31damn! *skrivet till båda*
damn! *skrivet till båda*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:33Hade jag varit där max menade hade det ju inte direkt varit till min fördel...
Hade jag varit där max menade hade det ju inte direkt varit till min fördel...
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:35Ah, du tänkte så. Jag tänkte att man hade haft chansen att få se en Magnus rodna... *flinar*
Ah, du tänkte så. Jag tänkte att man hade haft chansen att få se en Magnus rodna... *flinar*
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:36Till Max:
Nej, precis, den som säger att det är insidan som räknas har fel. Det som styr om man ska hitta kvinnan/mannen i sitt liv är många saker... Utseende, Personlighet, Boende/Ekonomi m.m. m.m. och m.m.
Först så träffas man, man ser varandra (Utsee
Till Max:
Nej, precis, den som säger att det är insidan som räknas har fel. Det som styr om man ska hitta kvinnan/mannen i sitt liv är många saker... Utseende, Personlighet, Boende/Ekonomi m.m. m.m. och m.m.
Först så träffas man, man ser varandra (Utsee