Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ikväll så ska jag nog montera av trainerdäcket, och häkta på med det riktiga däcket på racern. Ska också hänga på kadens/fartsensorn, för det borde vara dags för premiärturen på racern i helgen. Jag har nämligen sett att dom börjat sopa asfalten nu. Det k

I kväll är jag ledig, som omväxling.
Rödvin ligger bra till.

I eftermiddag/kväll blir det en AW med min gräsänkling till polare, sitta i solen, dricka lite gott öl, förhoppningsvis flörta med lite trevliga damer... (Jag alltså, inte han...)

Våren i Malmö är bäst! (H:)

Ingen hyfs alls att göra så när grillsäsongen drar igång. Ikväll blir det lugnt ihop med mammsen, fotboll i morgon med avspark 11 så måste vara skaplig. Några glas rött o gott kött ikväll

Äh, jag hörde bergis tala om det där med clap på nåt Sex and the City-avsnitt som jag (givetvis bara) såg när jag var hemma och var sjuk någon gång?

Fattar ni väl? (och ja, det KAN ha speglat mina fördomar om Maxi med, att om man är i hans ålder så BORDE

Okej, okej Maxi. Själv vet jag knappt vad några heter (om de inte heter samma som på svenska med ett engelskt uttal då...).

Flugor i trumpeten.

>Sjävl blir det att ta en kort AW (eller heter det FP nu)

FP?

FörPhaest?

Sitter och funderar om jag ska sra ut och ta en(1) öl eller om jag ska stanna hemma och softa lite. Förslag??

Jag tycker att ALLA ska sitta online och roa mig på jobbet hela natten!!!
(börjar 21:30 och går av 05:30 imorgon bitti...)