Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:58männ jävvllla dööö, här måste man kolhydratladda innan man orkar plöja igenom alla inlägg.
Nöjer mig med att konstatera att Aliki ser ut att ha fått pippi ... öööhöhöhö... 😀
männ jävvllla dööö, här måste man kolhydratladda innan man orkar plöja igenom alla inlägg.
Nöjer mig med att konstatera att Aliki ser ut att ha fått pippi ... öööhöhöhö... 😀
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:15Svarar Jessie från sidan 25...
"Apropå ubåtar - sitter ni andra och bara läser och inget skriver, eller HAR ni faktiskt ett liv? *släpper lite sjunkbomber i huvet på dem som utbåtar i den här tråden ikväll*"
det verkar som om jag har haft ett liv, men
Svarar Jessie från sidan 25...
"Apropå ubåtar - sitter ni andra och bara läser och inget skriver, eller HAR ni faktiskt ett liv? *släpper lite sjunkbomber i huvet på dem som utbåtar i den här tråden ikväll*"
det verkar som om jag har haft ett liv, men
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:01Rasmus...byta kedja kan vara dyrt om den skall vara bra...dessutom tar det ett tag eom det överhuvettaget går att få den att funka med gamla kuggar etc....
Rasmus...byta kedja kan vara dyrt om den skall vara bra...dessutom tar det ett tag eom det överhuvettaget går att få den att funka med gamla kuggar etc....
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:07Nej, man får en utmärkt kedja i en SRAM 951. 150-200 kr.
Nej, man får en utmärkt kedja i en SRAM 951. 150-200 kr.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:13men det löser ändå inte att den kanske inte passa rätt
men det löser ändå inte att den kanske inte passa rätt
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:15Byter man ofta nog, så passar den. Men var och en gör som man själv vill. Jag tänker bara inte längre slösa massa tid på meningslösa aktiviteter som kedjetvätt!
Byter man ofta nog, så passar den. Men var och en gör som man själv vill. Jag tänker bara inte längre slösa massa tid på meningslösa aktiviteter som kedjetvätt!
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:20Jag har grovrengjort min och hållt efter den efter varje täningspass...den håller bra och allt går som en dans!
Jag har grovrengjort min och hållt efter den efter varje täningspass...den håller bra och allt går som en dans!
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:55Kedjetvättar efter väder, torrt väder kanske var 14:de dag med bara lite smörjning. Regn, blött blir det en gång i veckan. Efter ca 250 bytte jag kedja, nu efter ytterligare 250 mil bytte jag tillbaka till den gamla. Båda rengjorda i bensin med tandborste
Kedjetvättar efter väder, torrt väder kanske var 14:de dag med bara lite smörjning. Regn, blött blir det en gång i veckan. Efter ca 250 bytte jag kedja, nu efter ytterligare 250 mil bytte jag tillbaka till den gamla. Båda rengjorda i bensin med tandborste
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 11:00Jag drar av utsidan på kedjan 2-3 gånger per år, och oljar samtidigt. Räcker utmärkt, tycker jag.
Jag drar av utsidan på kedjan 2-3 gånger per år, och oljar samtidigt. Räcker utmärkt, tycker jag.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 11:15Gjorde rent min "brukshoj" för första gången på kanske 3 år (mer?) igår. Herrejävlar va skit de samlas i dreven... 🙂 Och en cykel FÅR plats i en duschkabin, jag lovar!
Gjorde rent min "brukshoj" för första gången på kanske 3 år (mer?) igår. Herrejävlar va skit de samlas i dreven... 🙂 Och en cykel FÅR plats i en duschkabin, jag lovar!