Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:04Heheh jo, det tycker jag med. Men hade inga grönpåsar tillgängliga. Dock så har jag bara ca 10%smak jämfört med en normal person. Så det spelar ingen roll för mig.
Heheh jo, det tycker jag med. Men hade inga grönpåsar tillgängliga. Dock så har jag bara ca 10%smak jämfört med en normal person. Så det spelar ingen roll för mig.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:07Oftast är det ögat som känner den bästa smaken.
Oftast är det ögat som känner den bästa smaken.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:12Inte hos mig. Jag ahr 2 regler
1. Är det ätbart så kan det ätas(oavsett smak/utseende)
2. Är det inte ätbart så häller man på Chilisås, varvid objektet blir ätbart och regel 1 träder i kraft.
Inte hos mig. Jag ahr 2 regler
1. Är det ätbart så kan det ätas(oavsett smak/utseende)
2. Är det inte ätbart så häller man på Chilisås, varvid objektet blir ätbart och regel 1 träder i kraft.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 20:12Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 17:53Eftersom det är den andra fredagkvällen i rad så ser kvällen ut så här idag: Grill! Vin! Goda vänner! Gott väder! Det blir inte bättre än så... 😉
Eftersom det är den andra fredagkvällen i rad så ser kvällen ut så här idag: Grill! Vin! Goda vänner! Gott väder! Det blir inte bättre än så... 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:01Jag ska återhämta mig från en helt VRICKAD!!! (i positiv mening) Valborg och 1 maj... BTW, om allt går spm det ska, så ska jag kanske osingla mig snart....
Jag ska återhämta mig från en helt VRICKAD!!! (i positiv mening) Valborg och 1 maj... BTW, om allt går spm det ska, så ska jag kanske osingla mig snart....
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:16Jag ska hämta en massa jord till mitt potatisland. Vettig fredagssysselsättning om något!
Jag ska hämta en massa jord till mitt potatisland. Vettig fredagssysselsättning om något!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:21Med bil/släp eller med Skotkärra??
Med bil/släp eller med Skotkärra??
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:23mycket vettigt, Sofia, nästan så jag skulle kunna ta fram veckans vinnarmening på jobbet
"men det där var ju vuxet"
😀Själv ska jag montera utomhusdäck och slang på bountainmiken och förhoppningsvis trampa en sväng i morgonbitti ... eller ... okejdå, fö
mycket vettigt, Sofia, nästan så jag skulle kunna ta fram veckans vinnarmening på jobbet
"men det där var ju vuxet"
😀
Själv ska jag montera utomhusdäck och slang på bountainmiken och förhoppningsvis trampa en sväng i morgonbitti ... eller ... okejdå, fö
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:24Jag ska plugga....
Jag ska plugga....