Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:02Nja, Växelström/Likström är inte min grej det heller, Rammstein då? Tjahh... no comments 😉
Är nog mer för tung Goa-Trance och hederlig melodisk Trancemusik... å sen istället för vin - Smoothies av blåbär, svarta vinbär, jordgubbar, hallon m.m. m.m.
Hah
Nja, Växelström/Likström är inte min grej det heller, Rammstein då? Tjahh... no comments 😉
Är nog mer för tung Goa-Trance och hederlig melodisk Trancemusik... å sen istället för vin - Smoothies av blåbär, svarta vinbär, jordgubbar, hallon m.m. m.m.
Hah
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:02Ja, Max... tell us!
Ja, Max... tell us!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:04Tjenare. Här följer en helt otrolig berättelse om en kväll/natt jag sent kommer och glömma... Sorry att texten blev så lång, men det fins mycket att berätta. Och jag svär att allt är sannt som har skrivits här.
Jag skrv typ samma text till en kompis som
Tjenare. Här följer en helt otrolig berättelse om en kväll/natt jag sent kommer och glömma... Sorry att texten blev så lång, men det fins mycket att berätta. Och jag svär att allt är sannt som har skrivits här.
Jag skrv typ samma text till en kompis som
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:06Tjah, lät som en typisk förkväll när JAG var yngre 🙂
Jag gjorde nada, åt mest å bara andades djuuuupt! 😀
Tjah, lät som en typisk förkväll när JAG var yngre 🙂
Jag gjorde nada, åt mest å bara andades djuuuupt! 😀
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:09Heheh. Du måste ha haft en kul ungdom...
Heheh. Du måste ha haft en kul ungdom...
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:10Hård ungdom, gick den stenhårda skolan *skrattar* Inget jag ångrar dock! 😉
Hård ungdom, gick den stenhårda skolan *skrattar* Inget jag ångrar dock! 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:13@Jari; det ena utesluter ju inte det andra...
@Jari; det ena utesluter ju inte det andra...
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:14Hähäh... 😀
Hähäh... 😀
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:19Nädå, min ungdom är inget jag ångrar. Mycket blåljus har det varit efter mig, både på motorväg och landsväg... helgalen var man på andra sätt också *skrattar bara åt det* ingen vågade knappt ens heja på en när dom mötte mig... totalstollig. Men hade jag i
Nädå, min ungdom är inget jag ångrar. Mycket blåljus har det varit efter mig, både på motorväg och landsväg... helgalen var man på andra sätt också *skrattar bara åt det* ingen vågade knappt ens heja på en när dom mötte mig... totalstollig. Men hade jag i
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:24BTW... knäck mitt personliga rekord med bil förresten... Gbg - Helsingborg på 50 minuter! 🙂 *skratt*
BTW... knäck mitt personliga rekord med bil förresten... Gbg - Helsingborg på 50 minuter! 🙂 *skratt*