Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:26Man behöver inte beté sig som en idiot för att man ska bli en lyckad vuxen människa.
Man behöver inte beté sig som en idiot för att man ska bli en lyckad vuxen människa.
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2009, 20:31Kloka ord av Sofia!
Kloka ord av Sofia!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:31Dä va då dä! 😉 NU är jag dock vuxen!
Dä va då dä! 😉 NU är jag dock vuxen!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:32*skrattar bara*
*skrattar bara*
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2009, 20:33Du är härlig du Jari. Du snackar med dig själv i de flesta trådar. Bevsarar dina egna inlägg...
Du är härlig du Jari. Du snackar med dig själv i de flesta trådar. Bevsarar dina egna inlägg...
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:35Om du nu kan läsa, Bruse... så besvarade jag Sofias inlägg i denna tråden 🙂 Titta ovanför 😉
Om du nu kan läsa, Bruse... så besvarade jag Sofias inlägg i denna tråden 🙂 Titta ovanför 😉
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2009, 20:37Ovanför? Vi har hamnat på en ny sida...
Ovanför? Vi har hamnat på en ny sida...
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:38Dessutom tycker jag dessa trådar bör livas upp med prat om annat än Champagne, trist liv, vin och ensamhet... nån mer än jag som tycker så? 🙂
Dessutom tycker jag dessa trådar bör livas upp med prat om annat än Champagne, trist liv, vin och ensamhet... nån mer än jag som tycker så? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:38Hahah... Bruse, ja, inte jag som bytte sida juh 😉
Hahah... Bruse, ja, inte jag som bytte sida juh 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:44@Jari; NO WAY att du körde Göteborg- helsingborg på 50 Då hade du haft en sntthastighet på ca 300km/h pch så snabt gick inte bilarna på din tid....
@Jari; NO WAY att du körde Göteborg- helsingborg på 50 Då hade du haft en sntthastighet på ca 300km/h pch så snabt gick inte bilarna på din tid....