Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:37Med traktor och skopa såklart 🙂
Med traktor och skopa såklart 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:39Magnus: Menar du att det finns inomhusdäck till mintanbouken?
Klart det är vuxet 😛 Måste ju öva nu om jag ska skaffa mig hus...
Magnus: Menar du att det finns inomhusdäck till mintanbouken?
Klart det är vuxet 😛 Måste ju öva nu om jag ska skaffa mig hus...
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:46(#) Såklart... Hur kunde jag glömma det???
(#) Såklart... Hur kunde jag glömma det???
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:47Denna singel ska strax sätta sig på sin pimpade balkong med ett glas vin! En smörig chardonney blir det för dagen, ännu lite för kall - det blev imma på glaset....
Middagsgäst ikväll, skojar till det med en paj och MASSOR av grönsaker. Tyvärr inga jordg
Denna singel ska strax sätta sig på sin pimpade balkong med ett glas vin! En smörig chardonney blir det för dagen, ännu lite för kall - det blev imma på glaset....
Middagsgäst ikväll, skojar till det med en paj och MASSOR av grönsaker. Tyvärr inga jordg
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:50@Linda; de säger ju att vin ör bra för hjärtat. Och eftersom du har ett jättestort hjärta så behöver du mycket vin... 😉
@Linda; de säger ju att vin ör bra för hjärtat. Och eftersom du har ett jättestort hjärta så behöver du mycket vin... 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 19:06Tack Max! Så ja, mycket vin blir det! Ha en riktigt underbar kväll!
Och du - behöver jag nämna att en kväll som denna är det kära gamla Uffe som gäller på stereon...? Ingen ger sommarkänslor som han...!!!
Tack Max! Så ja, mycket vin blir det! Ha en riktigt underbar kväll!
Och du - behöver jag nämna att en kväll som denna är det kära gamla Uffe som gäller på stereon...? Ingen ger sommarkänslor som han...!!!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 19:16Ohh, russinrock... 😉
Ohh, russinrock... 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 19:17Hmm. Det är inte riktigt min musiksmak. Jag hade hellre kört AC/DC eller Rammstein på HÖG volym....
Hmm. Det är inte riktigt min musiksmak. Jag hade hellre kört AC/DC eller Rammstein på HÖG volym....
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 19:18Eller så kör man Klassikertortyren: Summer of 69 på repeat med högsta volym!!
Eller så kör man Klassikertortyren: Summer of 69 på repeat med högsta volym!!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 20:02vill ni veta vad jag gjorde över valborg?
vill ni veta vad jag gjorde över valborg?