Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2009, 21:11Jari, varade din sväng bara åtta minuter?
Jari, varade din sväng bara åtta minuter?
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 22:12singel för länge tror jag!
singel för länge tror jag!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 22:18Sitter endast iklädd kallingar och kollar på hockey med ett öga och spelar gitarr(med det andra?). Puh, det är inte bra med taklägenhet, det blir väldigt varmt efter soliga dagar.
Edit: Jag har också varit singel för länge, men det är kanske inte så kon
Sitter endast iklädd kallingar och kollar på hockey med ett öga och spelar gitarr(med det andra?). Puh, det är inte bra med taklägenhet, det blir väldigt varmt efter soliga dagar.
Edit: Jag har också varit singel för länge, men det är kanske inte så kon
Quote from Rasmus Olsson on 1 May 2009, 22:33Vilken begåvning, spela gitarr med ögat!
Vilken begåvning, spela gitarr med ögat!
Quote from Fredrik Närenfors on 1 May 2009, 22:38Dags för Talang kanske.
Dags för Talang kanske.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 22:45Simultankapacitet på hög nivå, Johan! Great! 😀
Simultankapacitet på hög nivå, Johan! Great! 😀
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 22:53Själv försöker jag just nu bara hitta nån som skulle ha det minsta intresse av att se Wolverine på bio. Tyvärr verkar det vara ganska kört....:-(
Själv försöker jag just nu bara hitta nån som skulle ha det minsta intresse av att se Wolverine på bio. Tyvärr verkar det vara ganska kört....:-(
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 22:56Bio ja, det var nog i december jag var och gluttade på film i en biograf senast... lite dåligt utbud på nått sevärt tycker jag.
Bio ja, det var nog i december jag var och gluttade på film i en biograf senast... lite dåligt utbud på nått sevärt tycker jag.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 23:19Jag vill oxå se Wolverine!
En annan sevärdig film som kommer är Änglar och demoner! 🙂
Män som hatar kvinnor var oxå en höjdare!
Jag vill oxå se Wolverine!
En annan sevärdig film som kommer är Änglar och demoner! 🙂
Män som hatar kvinnor var oxå en höjdare!
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 23:26Tjahh, kanske finns nått å se i alla fall, vad vet jag...
Hej föresten, Aliki! 🙂 Hur gick det med den där träffen ni Gbg-are skulle ha? Rann hela planeringen ut i sanden eller? Har inte sett/hört nått mer om den nämligen..
Tjahh, kanske finns nått å se i alla fall, vad vet jag...
Hej föresten, Aliki! 🙂 Hur gick det med den där träffen ni Gbg-are skulle ha? Rann hela planeringen ut i sanden eller? Har inte sett/hört nått mer om den nämligen..