Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 23:47*vink vink*
Ja, nu har det allt kommit några få filmer jag tycker är värda att se men annars har det väl varit bio-torka sen i höstas.
Um.. vet inte om det bestämdes något?
brukar sällan ha tid över när det är kort varsel. Jobbar varannan helg så dom le
*vink vink*
Ja, nu har det allt kommit några få filmer jag tycker är värda att se men annars har det väl varit bio-torka sen i höstas.
Um.. vet inte om det bestämdes något?
brukar sällan ha tid över när det är kort varsel. Jobbar varannan helg så dom le
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 23:52*vevar tillbaka* 😉
Kanske rent av får titta en extra gång på vad som står till buds på våra biosalonger, om inte annat så är ju popcorn gott *flinar*
Jaja, kanske inte blev av att ni bestämde nått där. Nä, jag hade nämligen tänkt åka ner till götet nån
*vevar tillbaka* 😉
Kanske rent av får titta en extra gång på vad som står till buds på våra biosalonger, om inte annat så är ju popcorn gott *flinar*
Jaja, kanske inte blev av att ni bestämde nått där. Nä, jag hade nämligen tänkt åka ner till götet nån
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 00:01På en fredagkväll... eller hela fredagen om jag ska vara ärlig, så har man så mycket roligt för sig att man bara hinner in typ nu och skriva just det här.
*ler och blinkar konspiratoriskt omkring sig*
På en fredagkväll... eller hela fredagen om jag ska vara ärlig, så har man så mycket roligt för sig att man bara hinner in typ nu och skriva just det här.
*ler och blinkar konspiratoriskt omkring sig*
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 00:03Hör inte det till God Morgon-tråden nu Jessie?
Hör inte det till God Morgon-tråden nu Jessie?
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 00:03Jessie:
Fullt upp då... 🙂
Jessie:
Fullt upp då... 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 00:05Will do 😉
Dags att hitta ett bra datum då lite längre fram 🙂
Will do 😉
Dags att hitta ett bra datum då lite längre fram 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 00:09Tnx mate! 😉
Ja, vi får försöka komma fram till något, och givetvis vad vi kan hitta på... är inte hemma i Gbg om man säger så, tänkte dragit ner nu snart för att bara vara och sola nånstans, men hittar ju fan ingenstans där nere *skratt* Har ju inte lus
Tnx mate! 😉
Ja, vi får försöka komma fram till något, och givetvis vad vi kan hitta på... är inte hemma i Gbg om man säger så, tänkte dragit ner nu snart för att bara vara och sola nånstans, men hittar ju fan ingenstans där nere *skratt* Har ju inte lus
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 02:08Fredagskvällen är nu över och jag har varit ute o dansat hela kvällen i högklackat...igen. Fast gårdagen var lite bättre. Självklart intages kolhydrater i vätskeform för att överleva kvällen.
Fredagskvällen är nu över och jag har varit ute o dansat hela kvällen i högklackat...igen. Fast gårdagen var lite bättre. Självklart intages kolhydrater i vätskeform för att överleva kvällen.
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 06:48Andrew: Nej, inte vid midnatt på en fredagkväll, men nuu kanske. *hepp!*
Andrew: Nej, inte vid midnatt på en fredagkväll, men nuu kanske. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 09:16Whee! Tillbaks till verkligheten efter ett långhelg i skåne-land. Tur det finns nationsområden i Lund så man kan känna sig som lite hemma iaf. 😉 Öldrickande, golfspel och bad i stenbrott har förgyllt denna helg.
@Jari: Stenungssund - Kristianstad på 2h
Whee! Tillbaks till verkligheten efter ett långhelg i skåne-land. Tur det finns nationsområden i Lund så man kan känna sig som lite hemma iaf. 😉 Öldrickande, golfspel och bad i stenbrott har förgyllt denna helg.
@Jari: Stenungssund - Kristianstad på 2h