Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 15:29En sista 20+ runda inför varvet i det underbar vädret.
Hade hellre sparrats i ringen med Jenny. Eller vem som. Har byggt upp grova agressioner här under dagen som behöver komma ut... Någon som har använt ett system som heter Digital Workflow någon gång?
En sista 20+ runda inför varvet i det underbar vädret.
Hade hellre sparrats i ringen med Jenny. Eller vem som. Har byggt upp grova agressioner här under dagen som behöver komma ut... Någon som har använt ett system som heter Digital Workflow någon gång?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 15:31Anders: Du får komma ner till Linkeboda och sparras... Hade varit skoj! Fast du får förbereda dig på pungsparkar, det är min specialitet... 😉 Vad är Digital Workflow? Låter intressant...
Anders: Du får komma ner till Linkeboda och sparras... Hade varit skoj! Fast du får förbereda dig på pungsparkar, det är min specialitet... 😉 Vad är Digital Workflow? Låter intressant...
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 15:34Eftersom det är premiärlopp imorgon så ska jag ladda ordentligt. Så det blir after work med tjejerna! Vin!
Eftersom det är premiärlopp imorgon så ska jag ladda ordentligt. Så det blir after work med tjejerna! Vin!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 15:37Bra Kolhydrat laddning!
Bra Kolhydrat laddning!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 15:44Restaurangbesök med trevligt sällskap och tokladda för Kungsholmen runt i morgon. (t+)
Restaurangbesök med trevligt sällskap och tokladda för Kungsholmen runt i morgon. (t+)
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 16:10Väntar på att mina guinness skall bli sådär lagom kalla. Jepp, dom kommer i stim 😀
Väntar på att mina guinness skall bli sådär lagom kalla. Jepp, dom kommer i stim 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 16:12Fan vad gott det lät...
Fan vad gott det lät...
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 16:29det inte bara låter gott... 😉
det inte bara låter gott... 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 16:32Då är det beslutat...jag drar NU...Skål!
Då är det beslutat...jag drar NU...Skål!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 16:45bira-bira-bira-bärs-bärs-bärs!!!
😀ska dricka öl på söder med en kompis... kolhydratladdning för cykelturen i morgon. Cyklar fortfranade MTB för jag har inte riktigt kommit till skott med att köpa rääääcer 🙂
bira-bira-bira-bärs-bärs-bärs!!!
😀
ska dricka öl på söder med en kompis... kolhydratladdning för cykelturen i morgon. Cyklar fortfranade MTB för jag har inte riktigt kommit till skott med att köpa rääääcer 🙂