Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 19:53Eureka det är ju bara att planera lite bättre till nästa gång då. 😉
Eureka det är ju bara att planera lite bättre till nästa gång då. 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 19:59Jepp, ska ta ledigt de tvådagarna innan varvet och bara va hemma och ladda rätt. 😉 Aja, ska under 1.45 på varvet iaf, kosta vad det kosta vill!!!
Jepp, ska ta ledigt de tvådagarna innan varvet och bara va hemma och ladda rätt. 😉 Aja, ska under 1.45 på varvet iaf, kosta vad det kosta vill!!!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 19:59Jo, men det är ju svårt, eller nåt.. 😉
För att vara ärlig så är jag rätt trött och hade kanske inte varit så trevligt sällskap ikväll ändå, kommer väl somna i soffan ikväll lagom till periodpaus 1...
Jo, men det är ju svårt, eller nåt.. 😉
För att vara ärlig så är jag rätt trött och hade kanske inte varit så trevligt sällskap ikväll ändå, kommer väl somna i soffan ikväll lagom till periodpaus 1...
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 20:06hyggligt av dig att erbjuda att ta en dusch först.. men du bor ju långt borta på ön 😉
hyggligt av dig att erbjuda att ta en dusch först.. men du bor ju långt borta på ön 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 20:12Sa jag inte att jag var trött?
Sa jag inte att jag var trött?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:24Anders: stämmer bra det. Jag tar det som att du är redo att möta mig i ringen då! Kan behöva lite färska förmågor, för idag kom bara TVÅ personer... Det är nästan så jag börjar gråta... Hur fan ska man ladda inför en tävling när så få ställer upp som slag
Anders: stämmer bra det. Jag tar det som att du är redo att möta mig i ringen då! Kan behöva lite färska förmågor, för idag kom bara TVÅ personer... Det är nästan så jag börjar gråta... Hur fan ska man ladda inför en tävling när så få ställer upp som slag
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:28Du frågar uppenbarligen fel personer! Jag bor ju dessutom i samma stad, och har kört kampsport tidigare. Skulle säkert kunna luras till att tro att jag fortfarande kunde nåt... sen tål jag stryk o har sedan födseln en sne näsa så det gör inget om du bonka
Du frågar uppenbarligen fel personer! Jag bor ju dessutom i samma stad, och har kört kampsport tidigare. Skulle säkert kunna luras till att tro att jag fortfarande kunde nåt... sen tål jag stryk o har sedan födseln en sne näsa så det gör inget om du bonka
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:31Andrew: Så varför såg jag dig inte där nere då om du nu är så perfekt? Nu gör du mig ju ännu mer frustrerad när jag får höra att det finns slagpåsar som gömmer sig någonstans i stan... 😉
Andrew: Så varför såg jag dig inte där nere då om du nu är så perfekt? Nu gör du mig ju ännu mer frustrerad när jag får höra att det finns slagpåsar som gömmer sig någonstans i stan... 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:31Inte så kul att sparra med med mig...förvisso en kort ...mycket kort tid som boxare...men var snarare som Finlands bästa Boxare Ranta Runt i Ringen....
men min norske kusin var eropa mästarinna för så där tio år sedan...fick nog inte den genen bara
Inte så kul att sparra med med mig...förvisso en kort ...mycket kort tid som boxare...men var snarare som Finlands bästa Boxare Ranta Runt i Ringen....
men min norske kusin var eropa mästarinna för så där tio år sedan...fick nog inte den genen bara
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:33För du måste lura mig med prat som "du kunde hjälpa mig med min träning" så jag tror att jag har nåt i ringen att göra 😉
Kör ni i sporthallen?
För du måste lura mig med prat som "du kunde hjälpa mig med min träning" så jag tror att jag har nåt i ringen att göra 😉
Kör ni i sporthallen?