Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2009, 21:33Näpp, inge regn på rundan ikväll men väl en sol som sänkte sej långsamt i havet i väster.
Näpp, inge regn på rundan ikväll men väl en sol som sänkte sej långsamt i havet i väster.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:34Är en bit till Linköping bara... men tar jag en tur till Stockholm och hälsar på den vän jag har där i sommar, så kan ett träningsstopp i Linköping vara väldigt aktuellt. 😀
Är en bit till Linköping bara... men tar jag en tur till Stockholm och hälsar på den vän jag har där i sommar, så kan ett träningsstopp i Linköping vara väldigt aktuellt. 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:36Aadu, vart sprang ni? Slapp ni vinden såpass sent då också tro?
Aadu, vart sprang ni? Slapp ni vinden såpass sent då också tro?
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2009, 21:38Helt bleke här nu, ingen vind alls. Sprang hemmavid.
Helt bleke här nu, ingen vind alls. Sprang hemmavid.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:41ah, själv hade vi det riktigt blåsigt, var ute mellan halv fem å halv sju... Grym motvind när vi kom ut till Skra Bro och småbåtshamnen där ute. Men det är det värt med den utsikten. 🙂
ah, själv hade vi det riktigt blåsigt, var ute mellan halv fem å halv sju... Grym motvind när vi kom ut till Skra Bro och småbåtshamnen där ute. Men det är det värt med den utsikten. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:42Andrew: Jo, det kunde jag gjort, men jag har svårt att tänka mig att en smart kille som du skulle gått på en sån nit... (var det för tydligt att jag smörade för att försöka snärja dig sen där eller? Jag vet aldrig riktigt på vilken nivå jag ska lägga mig?
Andrew: Jo, det kunde jag gjort, men jag har svårt att tänka mig att en smart kille som du skulle gått på en sån nit... (var det för tydligt att jag smörade för att försöka snärja dig sen där eller? Jag vet aldrig riktigt på vilken nivå jag ska lägga mig?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:49Ikväll blir det lite mys framför tvn men imorgon däremot blir det personalfest! 😀
Krogshow med thomas von brömsen och tre rätters 🙂 Najs!
Ikväll blir det lite mys framför tvn men imorgon däremot blir det personalfest! 😀
Krogshow med thomas von brömsen och tre rätters 🙂 Najs!
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2009, 21:50Ja, det blåste kallt tidigare på dan idag. Nu får man väl vila sej i form antar jag.
Några lättare trevliga löppass bara. Kanske en bit i tänkt halvmarafart.
Ja, det blåste kallt tidigare på dan idag. Nu får man väl vila sej i form antar jag.
Några lättare trevliga löppass bara. Kanske en bit i tänkt halvmarafart.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:01Peter: du vet att alla former av bröd ses som ren LYX va?`*dregla*
Peter: du vet att alla former av bröd ses som ren LYX va?`*dregla*
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:06Var rätt lagom nivå. När vill du sparra då?
Var rätt lagom nivå. När vill du sparra då?