Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:46Anders: 180 är väl ok, eller? Kanske lite kort för en man i Sverige men då kan man vara glad för att man inte bor i Holland, som ska ha den längsta befolkningen har jag hört. Var där och jobbade några gånger och kände mig lite smått uttittad, fast jag kan
Anders: 180 är väl ok, eller? Kanske lite kort för en man i Sverige men då kan man vara glad för att man inte bor i Holland, som ska ha den längsta befolkningen har jag hört. Var där och jobbade några gånger och kände mig lite smått uttittad, fast jag kan
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:49Nu kommer jag inte, är bara 1.78, fast väger 72..
Nu kommer jag inte, är bara 1.78, fast väger 72..
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:51Sade jag nåt dumt nu?
Sade jag nåt dumt nu?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:53Är det längd-vikt-kampen igen? 😀 Jag är 1,78 lång och väger 78Kg..
Är det längd-vikt-kampen igen? 😀 Jag är 1,78 lång och väger 78Kg..
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:55Nee, skoja bara. Lider inte av att jag är något under medellängd eftersom jag är långt över medeltränad för min ålder. Hellre det än att vara medellängd och otränad
Nee, skoja bara. Lider inte av att jag är något under medellängd eftersom jag är långt över medeltränad för min ålder. Hellre det än att vara medellängd och otränad
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:58Nä, har inget emot min längd, men i kombination med vikten så gör det mig inte till någon biff precis. Men seg, envis och snabba muskler med bra teknik gör en hel del ändå. 🙂
Nä, har inget emot min längd, men i kombination med vikten så gör det mig inte till någon biff precis. Men seg, envis och snabba muskler med bra teknik gör en hel del ändå. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:01Funderade på att starta en "kickboxning för pygméer"-klubb. Ni kanske vill vara med? Nä, nu var jag nästan elak... Fast bara nästan. 😉
Funderade på att starta en "kickboxning för pygméer"-klubb. Ni kanske vill vara med? Nä, nu var jag nästan elak... Fast bara nästan. 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:02Jajamen, Jenny... jag hakar på, bara du startar en filial i Borås 😉
Jajamen, Jenny... jag hakar på, bara du startar en filial i Borås 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2009, 23:03Jenny, anser du att en man på 180 cm är kort? På allvar, eller skämtar du aprillo med oss?
Jenny, anser du att en man på 180 cm är kort? På allvar, eller skämtar du aprillo med oss?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:06Jag skojar såklart! Det trodde jag framgick rätt tydligt... 🙂 Mitt ex var 1,83 tror jag. Han var PERFEKT! Längdmässigt alltså... 🙂
Jag skojar såklart! Det trodde jag framgick rätt tydligt... 🙂 Mitt ex var 1,83 tror jag. Han var PERFEKT! Längdmässigt alltså... 🙂