Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2009, 23:10Du pratar om hans kroppslängd va?
Du pratar om hans kroppslängd va?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:11*suck* då fattas det 5 cm alltså tills man når upp till perfektion.. damn
*suck* då fattas det 5 cm alltså tills man når upp till perfektion.. damn
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:12Finns platå-pjuck! Ett hett tips bara! 😉
Finns platå-pjuck! Ett hett tips bara! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2009, 23:12Hur liten är du själv då? Jag menar nu kroppslängden igen (SNUSKTANT!)
Hur liten är du själv då? Jag menar nu kroppslängden igen (SNUSKTANT!)
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:13Hahaha! 😀
Hahaha! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2009, 23:13Så kort?
Så kort?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:14Själv lever jag på "snusklängden" när jag bara är 1,78... den jämnar ut! 😀
Själv lever jag på "snusklängden" när jag bara är 1,78... den jämnar ut! 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:15Typ... "Woaw-your-so-SMALL!*"-liten... 😉
* uttalandet från bartendern i Holland när han gick runt sin bardisk för att visa mig menyn och jag steg ner från barstolen...
Typ... "Woaw-your-so-SMALL!*"-liten... 😉
* uttalandet från bartendern i Holland när han gick runt sin bardisk för att visa mig menyn och jag steg ner från barstolen...
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2009, 23:17En tvärhand hög?
En tvärhand hög?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:17jäjä, här är de siffror vi går igång på! Vad tror du vi hänger här för, träningsstatistiksajten. 🙂
jäjä, här är de siffror vi går igång på! Vad tror du vi hänger här för, träningsstatistiksajten. 🙂