Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:25Svara inte på det....hm...
Svara inte på det....hm...
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:27Catha:
Nej, du är absolut inte knäpp, eller det vet jag ju inte eftersom jag inte läst din journal 😉 *fniss* men tjejer tänker ofta så som du gör, helt sant. Konstigt är bara att dom vill ha jämlikhet i förhållandet när det aldrig blir så i alla fall. T
Catha:
Nej, du är absolut inte knäpp, eller det vet jag ju inte eftersom jag inte läst din journal 😉 *fniss* men tjejer tänker ofta så som du gör, helt sant. Konstigt är bara att dom vill ha jämlikhet i förhållandet när det aldrig blir så i alla fall. T
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2009, 23:27Lysande Catha. Du har nu fört jämställdhetsdebatten 20 år tillbaka i tiden, och erkänt din egen låga självkänsla.
Lysande Catha. Du har nu fört jämställdhetsdebatten 20 år tillbaka i tiden, och erkänt din egen låga självkänsla.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:29Lyssna inte på dem Catha... De är bara sura för att de är för korta för dig och du ratar dem... 😉
Lyssna inte på dem Catha... De är bara sura för att de är för korta för dig och du ratar dem... 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:30😀 Må vara kort med mina 1,78, men dom har räckt till innan och kommer att räcka till igen... some day! 🙂
😀 Må vara kort med mina 1,78, men dom har räckt till innan och kommer att räcka till igen... some day! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:31Jag är nöjd om jag slipper stå på tå för att lägga armarna om halsen på objektet i fråga 😀
Jag är nöjd om jag slipper stå på tå för att lägga armarna om halsen på objektet i fråga 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:31Catha
😉
(hv)
Catha
😉
(hv)
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2009, 23:31Jenny, du får prata högre, hör inte vad du säger där nere!
Jenny, du får prata högre, hör inte vad du säger där nere!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:32Själv är jag nöjd när jag har ett "objekt"
Själv är jag nöjd när jag har ett "objekt"
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:32hmm, har Bruse smakat på ölen tro?
hmm, har Bruse smakat på ölen tro?