Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jari: Ja, så länge objektet inte har några "problem", så är du det... Försök inte få det till att du nöjer dig med vem som helst nu när du klart och tydligt uttryckt alla dina krav på hur en kvinna ska vara för att du ska gilla henne.

Bruse: Oj... Den to

Rajraj!

Fast den var ju bra Catha! Att din kvinnlighet ligger i din kroppslängd.

Jenny:

Nej för fan, jag nöjer mig inte med vad som, aldrig. Sånt där får växa fram med tiden och krav, ja det har vi ju alla, vissa kommer vi att få tumma på t.o.m... det tvekar jag inte på 🙂

Jag är 165 lång, tydligen 1 cm längre än genomsnittet för svenska kvinnor har jag hört.

Ja Bruce, jag har svårt med jämlikheten, jag stackare som är chef i byggbranschen. Och det har jag säkert blivít för att jag måste hävda mig och utöva min makt över

Bruce, är du väldigt kort eller?? Känsligt ämne tydligen..*S*

Ja, du har nåt inbyggt manlighetskomplex med tanke på ditt yrkesval (nästan 102% män) och din fixering vid kroppsstorlekar. Javisstja, du bor utomlands och pratar säkert fullständigt obegripligt också.

Snygg ny bild du har. Nästan så jag tar tillbaka all

Själv har jag varit ihop med en kvinnlig chef för inte så länge sedan. Hon hade problem med jämlikheten... konstigt det där... uhmm... tjahh, det var nog det jag skulle ha sagt...

Bruse...kände att jag var tvungen att ha en kvinnligare bild med tanke på debatten. Trodde dock inte att du var så ytlig 😉

Om man gillar män , vilken bransch kan vara bättre att jobba i än bygg?! 😉

Du menar så där ytlig att man hänger upp sig på utsidan?