Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jenny, Om det innebär att du sitter gränsle över mig, så visst. 😉

Jo, har att göra med en del otroligt dumma datoranvändare i jobbet, så det finns ett behov av att ha på mig handskarna och släppa loss minst en gång i veckan. Men senaste veckorna har det

Nej, nu skiter jag i det här för ikväll/natt! Att hitta nått vettigt här för mig är lika med att försöka sälja mjölk till en bonde - unmöglisch!

Gonatt på er folk, sov sött när ni väl somnar!

Ja, och eftersom vi kvinnor är så fåfänga och bara bryr oss om utseendet så behöver jag nu min skönhetssömn...

Hasta...

Godnatt bossen. (kallar dom dig för det?)

Hasta? Uhmm...

Buenas noches!

Damn... här lägger man sig trött och ser fram emot en sovmorgon. Vad händer då? Man vaknar klarvaken halv sju... jippie.

Go morron på er!

Ska du inte skriva det där i godmorgon tråden, Anders? Usch... Jag hade nog kunnat sova till 11 om det inte var så att jag hade ett dans pass kl. 9 på morgonen... :S *sörplar i mig kaffe halvsovandes* Skål och godmorgon! 🙂

Äh, alla trådar spårar ju ut åt alla håll, så det spelar ju ingen roll liksom. 🙂

Hoppas kaffet smakade bra, själv har jag precis tryckt i mig ett halvkilo färska räkor till frukost. 😀

Ja, god morgon på er. (Jag somnade ungefär när Kanada gjorde 3-0.)
Nu ska jag äta lite frukost och sedan blir det en tur upp till Skatås för att testa löpformen.

ouououou... Låter läskigt med färska räkor till frukost, but whatever works for you... 😉 Nä, nu hoppar jag iväg på min cykel. Ha en bra dag!