Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 16:08Jessie:
Ska vi nu prata om längdsort numero uno, så är det ganska individuellt det där. Längden på killen och "djupet" på tjejen måste liksom klaffa. Djupet på tjejer skiljer sig inte lika markant som längden på killarnas tjofräs... grovleken är därför d
Jessie:
Ska vi nu prata om längdsort numero uno, så är det ganska individuellt det där. Längden på killen och "djupet" på tjejen måste liksom klaffa. Djupet på tjejer skiljer sig inte lika markant som längden på killarnas tjofräs... grovleken är därför d
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 16:55Jessie: Du, jag har haft en kille som var 193 och en över 200... Det var väl inte riktigt så att jag hade valt ut dem för deras längd, utan snarare blev det så att de var väldigt charmiga eller vad det nu var som tilltalade mig. Men längden var inte någon
Jessie: Du, jag har haft en kille som var 193 och en över 200... Det var väl inte riktigt så att jag hade valt ut dem för deras längd, utan snarare blev det så att de var väldigt charmiga eller vad det nu var som tilltalade mig. Men längden var inte någon
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 16:58Jag kan göra dig ännu argare Jenny, men bara om du VILL? 😉
Du som är så kort själv har givetvis dispens från att det borde vara okej även om han är kortare. Det är ju trots allt inte alla som tänder på dvärgar och ska du hitta någon kortare så är han väl
Jag kan göra dig ännu argare Jenny, men bara om du VILL? 😉
Du som är så kort själv har givetvis dispens från att det borde vara okej även om han är kortare. Det är ju trots allt inte alla som tänder på dvärgar och ska du hitta någon kortare så är han väl
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:08Du har ingen chans mot mig i ringen, Jessie. Hur liten jag än må vara.
Du har ingen chans mot mig i ringen, Jessie. Hur liten jag än må vara.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:13Nu ska vi inte bråka här 😀
Ta det piano bara så blir det nog bra!
Nu ska vi inte bråka här 😀
Ta det piano bara så blir det nog bra!
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2009, 17:16Ska man sparra Jenny bör man nog ha susp.
Ska man sparra Jenny bör man nog ha susp.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:18och tandskydd... :
och tandskydd... :
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:19Susp är för mesar, gillar själv att få en liten fot där ibland 😉
Susp är för mesar, gillar själv att få en liten fot där ibland 😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2009, 17:20Jenny, så högt upp når du inte att det behövs. Därav rekommendationen av susp.
Jenny, så högt upp når du inte att det behövs. Därav rekommendationen av susp.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:22Tss tsss Jenny. Tagga ner lite va? Har du ingen humor?
Jag har... troligen... slutat slåss.
Tss tsss Jenny. Tagga ner lite va? Har du ingen humor?
Jag har... troligen... slutat slåss.