Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:41Haha, nej, jag menade dig! 😀
Å jag är inte på nåns jävla skitrevir, är mig själv...sådeså! 😉
Haha, nej, jag menade dig! 😀
Å jag är inte på nåns jävla skitrevir, är mig själv...sådeså! 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:42sitter och garvar åt jessis underbara inlägg om längder... hahah kan inte annat än att skratta och nicka medgivande
sitter och garvar åt jessis underbara inlägg om längder... hahah kan inte annat än att skratta och nicka medgivande
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:45Ja, ta en klunk för mig med, när du ändå är igång...
Ha en bäst dag du med, själv blir det affären som gäller nu!
Återuppstår senare!
Ja, ta en klunk för mig med, när du ändå är igång...
Ha en bäst dag du med, själv blir det affären som gäller nu!
Återuppstår senare!
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:48Allvarligt talat folket. Ibland skäms jag för min könstillhörighet..... Fy tusan om min kvinnlighet sitter i min längd. Eller det kanske är bra? Jäklar vad mycket kvinna jag är då!!!
Men - om jag har sånna problem med att Mannen är kortare än mig - herr
Allvarligt talat folket. Ibland skäms jag för min könstillhörighet..... Fy tusan om min kvinnlighet sitter i min längd. Eller det kanske är bra? Jäklar vad mycket kvinna jag är då!!!
Men - om jag har sånna problem med att Mannen är kortare än mig - herr
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:49Annars kan jag tillägga att du är en guldklimp, Jari. Önskar du satt här bredvid så jag kunde prata dig sönder och samman. DET vore underhållande! Puss på dig!
Annars kan jag tillägga att du är en guldklimp, Jari. Önskar du satt här bredvid så jag kunde prata dig sönder och samman. DET vore underhållande! Puss på dig!
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 18:00Linda:
Jaha, och humor/provokation verkar hon inte tåla alls? Självfallet älskar jag KVINNLIGA kvinnor, annars vore det ju helt vansinnigt 😉 Ta och läs mina "korkade" inlägg en gång till och NÄR du läser dom, läs dom som humor/provokation... är dom lika
Linda:
Jaha, och humor/provokation verkar hon inte tåla alls? Självfallet älskar jag KVINNLIGA kvinnor, annars vore det ju helt vansinnigt 😉 Ta och läs mina "korkade" inlägg en gång till och NÄR du läser dom, läs dom som humor/provokation... är dom lika
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 18:12Har alltid ett paketgrovsalt redo innan jag loggar in Jari
Har alltid ett paketgrovsalt redo innan jag loggar in Jari
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 18:20Tror faktiskt jag nämnde nå´t om provokation.... Som i "få igång den här debatten nu så jag får nå´t att garva åt"...... Därför jag vill pussa på dig. I övrigt är jag helt humorbefriad. Iallafall idag. Fullmåne. Loppet sket sig. Jag har inte öppnat vinfla
Tror faktiskt jag nämnde nå´t om provokation.... Som i "få igång den här debatten nu så jag får nå´t att garva åt"...... Därför jag vill pussa på dig. I övrigt är jag helt humorbefriad. Iallafall idag. Fullmåne. Loppet sket sig. Jag har inte öppnat vinfla
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 18:36Linda öppna din flaska vin så kommer kvällen bli fantastisk;) jag skålar här på andra sidan Sverige:-)
Linda öppna din flaska vin så kommer kvällen bli fantastisk;) jag skålar här på andra sidan Sverige:-)
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 18:44Ska bli! Skål på dig också!
Ska bli! Skål på dig också!