Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Haha, nej, jag menade dig! 😀

Å jag är inte på nåns jävla skitrevir, är mig själv...sådeså! 😉

sitter och garvar åt jessis underbara inlägg om längder... hahah kan inte annat än att skratta och nicka medgivande

Ja, ta en klunk för mig med, när du ändå är igång...

Ha en bäst dag du med, själv blir det affären som gäller nu!

Återuppstår senare!

Allvarligt talat folket. Ibland skäms jag för min könstillhörighet..... Fy tusan om min kvinnlighet sitter i min längd. Eller det kanske är bra? Jäklar vad mycket kvinna jag är då!!!

Men - om jag har sånna problem med att Mannen är kortare än mig - herr

Annars kan jag tillägga att du är en guldklimp, Jari. Önskar du satt här bredvid så jag kunde prata dig sönder och samman. DET vore underhållande! Puss på dig!

Linda:

Jaha, och humor/provokation verkar hon inte tåla alls? Självfallet älskar jag KVINNLIGA kvinnor, annars vore det ju helt vansinnigt 😉 Ta och läs mina "korkade" inlägg en gång till och NÄR du läser dom, läs dom som humor/provokation... är dom lika

Har alltid ett paketgrovsalt redo innan jag loggar in Jari

Tror faktiskt jag nämnde nå´t om provokation.... Som i "få igång den här debatten nu så jag får nå´t att garva åt"...... Därför jag vill pussa på dig. I övrigt är jag helt humorbefriad. Iallafall idag. Fullmåne. Loppet sket sig. Jag har inte öppnat vinfla

Linda öppna din flaska vin så kommer kvällen bli fantastisk;) jag skålar här på andra sidan Sverige:-)

Ska bli! Skål på dig också!