Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 22:42Mmm, Anders. Fast annars så är det väl horisontellt som det spelar MINST roll med höjd över havet. Då kan man ju bara glida lite upp och ner om man vill hångla eller annat... (H)
Mmm, Anders. Fast annars så är det väl horisontellt som det spelar MINST roll med höjd över havet. Då kan man ju bara glida lite upp och ner om man vill hångla eller annat... (H)
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 22:44Jojo, sant. Och iofs, har hon längre säck än vad hon är, så kan jag alltid torka blöta sockar längst ner i hennes del. 😉
Så jag tar tillbaks förra inlägget, tänkte inte tillräckligt långt (hehe) helt enkelt.
Jojo, sant. Och iofs, har hon längre säck än vad hon är, så kan jag alltid torka blöta sockar längst ner i hennes del. 😉
Så jag tar tillbaks förra inlägget, tänkte inte tillräckligt långt (hehe) helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:15Nääääh, ta inte tillbaka det. Alla bra argument för just den där längddiffen som även funkar horisontellt är ju ännu bättre... jag borde inte ha dödat argumentet.. *ångrar mig nu*
Nääääh, ta inte tillbaka det. Alla bra argument för just den där längddiffen som även funkar horisontellt är ju ännu bättre... jag borde inte ha dödat argumentet.. *ångrar mig nu*
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:18nejjnejj, du fick ju mig att inse fördelen med kortare tjejer ju.
Är dessutom 180 precis, så du har redan diskat mig. BILD:forum.shv.hv.se/images/smilies/Yellow_Colorz_PDT_04.gif
nejjnejj, du fick ju mig att inse fördelen med kortare tjejer ju.
Är dessutom 180 precis, så du har redan diskat mig. BILD:forum.shv.hv.se/images/smilies/Yellow_Colorz_PDT_04.gif
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:20Anders då, du har chans här! 😉
Anders då, du har chans här! 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:23Päh Anders, det är ju du som håller dig på avstånd redan, remember? *ler milt mot*
Päh Anders, det är ju du som håller dig på avstånd redan, remember? *ler milt mot*
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:24Överlever du tältning i norraste Sverige då? Leva på torkad mat? Inte kunna duscha?
Överlever du tältning i norraste Sverige då? Leva på torkad mat? Inte kunna duscha?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:27Pratar du med mig när det gäller tältning?
Pratar du med mig när det gäller tältning?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:28hmm, ja just de ja, det var till dig Jennifer. 🙂
hmm, ja just de ja, det var till dig Jennifer. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:31Anders: Det skulle jag säkert överleva, tuff brud vettu 😉
Anders: Det skulle jag säkert överleva, tuff brud vettu 😉