Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:01Min dotter är konfirmationsledare och sjunger o spelar teater på sin fritid...
Min dotter är konfirmationsledare och sjunger o spelar teater på sin fritid...
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:02Andrew: Lobotomerad med? 😉
Andrew: Lobotomerad med? 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:03Avgår bilarna efter den 4e juli så... är det inte helt omöjligt?
Avgår bilarna efter den 4e juli så... är det inte helt omöjligt?
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:05Inte vad jag vet, men misstänkter stundtals att hon är en ET för varken jag eller hennes mor har någon som helst inverkan på de bitarna. Fast det är klart, hon behöver ju bara titta på oss....
Anders, hoppas du förstår att jag bara ironiserar, har inga so
Inte vad jag vet, men misstänkter stundtals att hon är en ET för varken jag eller hennes mor har någon som helst inverkan på de bitarna. Fast det är klart, hon behöver ju bara titta på oss....
Anders, hoppas du förstår att jag bara ironiserar, har inga so
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:05Andreas: hur länge ska ni vara borta?
Andreas: hur länge ska ni vara borta?
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:08Jag vet bara hur glada mina föräldrar blev när jag (i Jennifers ålder) ville åka ner till Malmö City Fest och "hälsa på de där trevliga killarna jag träffade på Bruce Springsteen-konserten ni vet?" och de tyckte inte heller att det var ett bra argument nä
Jag vet bara hur glada mina föräldrar blev när jag (i Jennifers ålder) ville åka ner till Malmö City Fest och "hälsa på de där trevliga killarna jag träffade på Bruce Springsteen-konserten ni vet?" och de tyckte inte heller att det var ett bra argument nä
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:11haha jag kan riktigt se det där framför mig, inte så förvånad över att det inte gick så bra! 🙂
Anders: du får väl lova att ta hand om mig så kanske det går 😉
haha jag kan riktigt se det där framför mig, inte så förvånad över att det inte gick så bra! 🙂
Anders: du får väl lova att ta hand om mig så kanske det går 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 06:31Antar att du menar mig med frågan om hur länge vi ska va borta?
Rå-planen just nu är 6-7 nätter ute, plus bilresa upp/ner på 4 dagar.
Antar att du menar mig med frågan om hur länge vi ska va borta?
Rå-planen just nu är 6-7 nätter ute, plus bilresa upp/ner på 4 dagar.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 11:46Anders: Uppe med tuppen!
Skulle hängt med om jag kunde och fått men kommer varken få eller ha tid, har en massa sommarjobb att sköta. Pengar för min del men ni blir utan mitt trevliga sällskap 🙁
Anders: Uppe med tuppen!
Skulle hängt med om jag kunde och fått men kommer varken få eller ha tid, har en massa sommarjobb att sköta. Pengar för min del men ni blir utan mitt trevliga sällskap 🙁
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 15:24Äh, vi hittar säkert en ren som kan fylla din plats. 😛
Äh, vi hittar säkert en ren som kan fylla din plats. 😛