Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:41Dåså, bilarna avgår nån gång i sommar, mot Abisko, sen båten över Torneträsk för både tält och stugnätter norr om Torneträsk och in i Norge.
Dåså, bilarna avgår nån gång i sommar, mot Abisko, sen båten över Torneträsk för både tält och stugnätter norr om Torneträsk och in i Norge.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:48Anders: Men du övertalar mina föräldrar och säger till förskolan jag egentligen ska jobba på då? 🙂
Anders: Men du övertalar mina föräldrar och säger till förskolan jag egentligen ska jobba på då? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:53Äh, lämnar en lapp, räcker inte det?
Äh, lämnar en lapp, räcker inte det?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:53Behövs det? Torde vara varje förälders dröm. Jag vet hur jag skulle jubla om min snart 16-åriga dotter sa att hon skulle iväg i ödemarken med en skäggig man hon aldrig träffat för, än mindre någon som jag träffat.
Behövs det? Torde vara varje förälders dröm. Jag vet hur jag skulle jubla om min snart 16-åriga dotter sa att hon skulle iväg i ödemarken med en skäggig man hon aldrig träffat för, än mindre någon som jag träffat.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:54Ursäkta, skägget har faktiskt ingen inverkan, skulle bli lika glad utan det
Ursäkta, skägget har faktiskt ingen inverkan, skulle bli lika glad utan det
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:54Ja exakt, till och med Andrew har en poäng här! 😉
Nog för att jag säkert skulle klara av det men kommer inte få...
Ja exakt, till och med Andrew har en poäng här! 😉
Nog för att jag säkert skulle klara av det men kommer inte få...
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:55Nej skägg är lite trevligt 😉
Nej skägg är lite trevligt 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:58Iofs var det precis så det gick till när jag besteg Kebne för snart 10 år sen.. fast då var jag ju inte 16 direkt.. *hepp!*
P.S. den mannen är för övrigt en av mina allra bästa vänner idag!
Iofs var det precis så det gick till när jag besteg Kebne för snart 10 år sen.. fast då var jag ju inte 16 direkt.. *hepp!*
P.S. den mannen är för övrigt en av mina allra bästa vänner idag!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:00Är det trots allt inte bra att dottern har intresse av friluftsliv istället för att hänga vid lokala korvkiosken och dricka hembränt?
Dessutom kommer vi va 4 grabbar å 2 tjejer utöver Jennifer isf.
Är det trots allt inte bra att dottern har intresse av friluftsliv istället för att hänga vid lokala korvkiosken och dricka hembränt?
Dessutom kommer vi va 4 grabbar å 2 tjejer utöver Jennifer isf.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 00:01Jessie: Imponerande! Alla verkar vara superduktiga här inne ju 🙂
Andreas: Men det var ju inte lika roligt, ensam tjej är alltid roligast!
Dessutom dricker jag inte... Gratis körkort 😉
Jessie: Imponerande! Alla verkar vara superduktiga här inne ju 🙂
Andreas: Men det var ju inte lika roligt, ensam tjej är alltid roligast!
Dessutom dricker jag inte... Gratis körkort 😉