Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:21Hahah... dra baskern över huvet nu, Bruse, sov en stund...sen vaknar du nog på rätt sida igen 😉
Hahah... dra baskern över huvet nu, Bruse, sov en stund...sen vaknar du nog på rätt sida igen 😉
Quote from Rasmus Olsson on 10 May 2009, 16:22Somna om? Kom nyss hem ifrån 12 mils grustuggande.
Somna om? Kom nyss hem ifrån 12 mils grustuggande.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:25Ja då är du säkert trött å kinkig 😀
Ja då är du säkert trött å kinkig 😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:33Bruse, sluta nu att retas med Jari. Du är bara avundsjuk för att han hittat någon på sin egen nivå. Så de kan utbyta trevligheter med varandra. I fullmånens sken.
Bruse, sluta nu att retas med Jari. Du är bara avundsjuk för att han hittat någon på sin egen nivå. Så de kan utbyta trevligheter med varandra. I fullmånens sken.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:37*skrattar*
*skrattar*
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:50Jaså det var fullmåne igår, inte undra på att jag hade svårt att sova...
Någon mer som upplevt det?
Jaså det var fullmåne igår, inte undra på att jag hade svårt att sova...
Någon mer som upplevt det?
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:51Måste varit månens fel att jag inte la mig förräns 5 imorse alltså... 🙂
Måste varit månens fel att jag inte la mig förräns 5 imorse alltså... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:53Fem i morse? Jeeesus, då sov jag som en gris och hade dregglat ner kudden på båda sidor redan 😉
Fem i morse? Jeeesus, då sov jag som en gris och hade dregglat ner kudden på båda sidor redan 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:54Jo fem sov jag med, men somnade inte förens klockan var två...
Jo fem sov jag med, men somnade inte förens klockan var två...
Quote from Rasmus Olsson on 10 May 2009, 17:01Ok Linda. Jag får väl fortsätta ägna mig åt någon under min egen nivå. (H)
Ok Linda. Jag får väl fortsätta ägna mig åt någon under min egen nivå. (H)