Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jupp, har också svårt att sova med fullmåne, men beror mer på att jag sover utan persienner eller rullgardin tror jag.

hade jag inte haft rullgardin hade jag väl inte fått nån sömn alls.....
fattar inte att det blev så sent/tidigt, var ju för fasen nykter på krogen ju...(#)

tecken på en bra kväll!!

hade jag haft mörklagt hade jag nog inte vaknat tror jag... (#)

jadå det var en lyckad kväll. Fick ju till o med lite coachnings tips på hur jag ska hitta en kille 😀 från en kille (kompisens senaste date) haha

Pia: Åh, do you care for sharing those? 😀

Jag skulle vara mer öppen 😀 han såg flera förra gången som sökte kontakt...
(H) jag måste haft solglasögonen på för jag såg ingen....
Antagligen för att min hjärna sorterar bort redan innan jag sett dem försöka ens...
😀 Men det är ju kul att nån försök

hehe, det klassiska misstaget mao. har ett gäng killkompisar som är likadana, de SER verkligen inte vad som utspelar sig framför dem, totalt okunniga om kroppsspråket!! Rätt så underhållande att se från sidan faktiskt. 🙂

Hehe... Av med solglasögona! 😉

Fast herregud, ibland påminner karlar om rädda små harar... De måste ju ändå förstå att det är en del av leken att vi ska verka ouppnåeliga? 😉 Nä, jag skojar bara... Tror man kanske sorterar bort lite för fort ibland och

Sant.... jag tror mig "veta" vad jag vill ha.
Fast å andra sidan visste jag vad jag skulle ha för häst oxå.
Det blev inte många rätt på den önskelistan.... 😀 Men det blev lyckat iaf

Pia: Haha! Jag jämför killar med harar och du med hästar? Jag vill nog ha en kille som är en kille. Ingen hare, ingen häst, bara ett vanligt människobarn...