Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:27Tjaa... En riktig karl vore ju inte såå illa 😉 hahaha
ja o så en fördel om han inte är pälsdjurs allergiker förstårs....
Tjaa... En riktig karl vore ju inte såå illa 😉 hahaha
ja o så en fördel om han inte är pälsdjurs allergiker förstårs....
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:30Jämför med harar???
Jämför med harar???
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:32Ja, Anders. Harar... Du läste rätt. 🙂
Ja, Anders. Harar... Du läste rätt. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:33Förklara
Förklara
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:34Hmm... Harar..? För att vi är.... Rädda för "små" (ja, längdmässigt alltså...) tjejer som kan spöa oss utan ansträngning? 🙂
Hmm... Harar..? För att vi är.... Rädda för "små" (ja, längdmässigt alltså...) tjejer som kan spöa oss utan ansträngning? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 10 May 2009, 19:36Vad trevligt med lite sexistiska skämt från den kvinnliga åhörarläktaren. Det ska jag komma ihåg till ett annat tillfälle. Hehehehe....
Vad trevligt med lite sexistiska skämt från den kvinnliga åhörarläktaren. Det ska jag komma ihåg till ett annat tillfälle. Hehehehe....
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:39Nä... Jag vet inte om ni är rädda som harar. Det är nog mitt sätt att försöka hantera förvirrande reaktioner från det motsatta könet.
Nä... Jag vet inte om ni är rädda som harar. Det är nog mitt sätt att försöka hantera förvirrande reaktioner från det motsatta könet.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:41haha, som att fly som springande harar från dig?
haha, som att fly som springande harar från dig?
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:44🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:45Själv jagar jag å hunden harar, så den jämförelsen borde vi slippa då va?
Själv jagar jag å hunden harar, så den jämförelsen borde vi slippa då va?