Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:35Fredakväll o jag sitter hemma, laddar med käk för morrondaagens lopp. Har bestämt mig för att hålla andra goa singlar sällskap på FB ikväll.
Fredakväll o jag sitter hemma, laddar med käk för morrondaagens lopp. Har bestämt mig för att hålla andra goa singlar sällskap på FB ikväll.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:36Himla bra koncept. 😉
Himla bra koncept. 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 21:08Ikväll blev det massor av folk på sparringen för en gångs skull! Men ingen Andrew i sikte... (?) Eller är jag blind? Ful? Galen? Korkad? 😉
Ikväll blev det massor av folk på sparringen för en gångs skull! Men ingen Andrew i sikte... (?) Eller är jag blind? Ful? Galen? Korkad? 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 21:13Då måste du väl fått slåss och sparkat så det räckte och blev över ändå, eller??
Även om nu Andrew hittade vilse.
Då måste du väl fått slåss och sparkat så det räckte och blev över ändå, eller??
Även om nu Andrew hittade vilse.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 21:21Javisst! Jag försökte bara göra en dålig parodi på överanalyserande av andras beteenden... 😉
Javisst! Jag försökte bara göra en dålig parodi på överanalyserande av andras beteenden... 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 21:28Javisst ja, glömde ju att du är kvinna och per automatik analyserar allt... 😉
Javisst ja, glömde ju att du är kvinna och per automatik analyserar allt... 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 21:38(t+)
Ähh, nu skall du inte vara sån... 😉
(t+)
Ähh, nu skall du inte vara sån... 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 21:44Börjar fundera på när jag senast var hemma en fredags kväll? Var ett bra tag sen... men måste erkänna att det är ju ganska skönt som omväxling.
Börjar fundera på när jag senast var hemma en fredags kväll? Var ett bra tag sen... men måste erkänna att det är ju ganska skönt som omväxling.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 21:56Akta dig, har du för trevligt så kanske det kan bli till en vana.
Akta dig, har du för trevligt så kanske det kan bli till en vana.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 21:59inget fel på det, de mår kroppen bra av! 🙂
inget fel på det, de mår kroppen bra av! 🙂