Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:01Men vilken jävla underbar kväll det är ute! Var ute med hunden nyss... blommande syren som doftar, blommande äppelträd som doftar, lydig hund, blå himmel, och fortfarande ljust!! 😀
Men vilken jävla underbar kväll det är ute! Var ute med hunden nyss... blommande syren som doftar, blommande äppelträd som doftar, lydig hund, blå himmel, och fortfarande ljust!! 😀
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:03Jag ska snart gå och lägga mig med tanke på att jag ska upp halv sju imorn
Jag ska snart gå och lägga mig med tanke på att jag ska upp halv sju imorn
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:12Anders: Du är så härligt glad och tacksam så man blir ju alldeles gosig i magen ju! 🙂
Anders: Du är så härligt glad och tacksam så man blir ju alldeles gosig i magen ju! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:20Hur kan man ta sol som självklart i Sverige? Eller är Göteborgsklimatet så tacksamt? Tror jag knappast på!
Hur kan man ta sol som självklart i Sverige? Eller är Göteborgsklimatet så tacksamt? Tror jag knappast på!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:23menade mer blommande syrener, äppelträd å sånt, och lugnt å skönt... 🙂
Å andra sidan, där jag är, där skiner solen!! (H)
menade mer blommande syrener, äppelträd å sånt, och lugnt å skönt... 🙂
Å andra sidan, där jag är, där skiner solen!! (H)
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:35Anders skönt att du får känna lite av vårens dofter med, betyder väl att allergin är borta, bara att *njuta
Anders skönt att du får känna lite av vårens dofter med, betyder väl att allergin är borta, bara att *njuta
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:40jepp, men enligt läkare och tester är jag inte allergisk... så de var nått annat skumt... Men borta är de iaf!! 😀 Nä. böjar bli dags att sova här nu. Ses istartfållan!svarta adidasshorts, svart umbro-linne, vätskebälte och solglasögon blir utstyrseln
jepp, men enligt läkare och tester är jag inte allergisk... så de var nått annat skumt... Men borta är de iaf!! 😀 Nä. böjar bli dags att sova här nu. Ses istartfållan!svarta adidasshorts, svart umbro-linne, vätskebälte och solglasögon blir utstyrseln
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:45Jag har en lysande grön tröja, lite 80-tal över den faktiskt. För stor är den med, så blir det när andra väljer åt en. Men jag ska försöka studsa upp o ner i vimmlet som uppvärmning, så kanske du ser mig innan start.
Om inte annat kommer du se mig när j
Jag har en lysande grön tröja, lite 80-tal över den faktiskt. För stor är den med, så blir det när andra väljer åt en. Men jag ska försöka studsa upp o ner i vimmlet som uppvärmning, så kanske du ser mig innan start.
Om inte annat kommer du se mig när j
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:57Jenny // My bad... hade lovat bort mig till att röja lite på nya MTB banan i Olstorp (Ljungsbro). Nu blev det snitsling av hela banan, var ute mellan 18-21. Har precis tryckt i mig en pizza, det enda jag ätit sen lunch. Tur att det var andra där, då fick
Jenny // My bad... hade lovat bort mig till att röja lite på nya MTB banan i Olstorp (Ljungsbro). Nu blev det snitsling av hela banan, var ute mellan 18-21. Har precis tryckt i mig en pizza, det enda jag ätit sen lunch. Tur att det var andra där, då fick
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 23:29Hmm den här singeln åt men mkt god fredagsmiddag av svamprisotto och entrecote med ett glas vin. Sen blev det bio men en kompis. Snart kryper jag nog ner i den tomma sängen för att orka med morgondagen 2 träningspass och en 30-årsskiva.
Hmm den här singeln åt men mkt god fredagsmiddag av svamprisotto och entrecote med ett glas vin. Sen blev det bio men en kompis. Snart kryper jag nog ner i den tomma sängen för att orka med morgondagen 2 träningspass och en 30-årsskiva.