Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Barnen är lämnade hos deras mamma, men även jag var där ett tag och åt födelsedagsmiddag då sonen behagade att fylla 5 idag.
Nu bara hemma och ta det lugnt då magen fortfarande är kass... 🙁

Hehe, tur att jag har tvingande viloperioder då.
Tänk om kylen hade svämmat över av öl & vin. (Det hade den ju inte gjort ändå, dom är ju förpassade till ett eget skåp.) Nu fyller jag åtminstone på kylen med vanliga varor ett par gånger varannan vecka...

Efter att ha sprungit 32km idag så blir det återhämtning i soffa tittandes på en film

Jag kommer också bara vara hemma och se nån film ikväll. Vilken av kvällens tv-utbud ska man välja tro? Den tredje makten på ettan eller out of sight på trean?
Borde även diska o städa lite...

Emelie: Tack för tummen! Ja, jag sitter och börjar bli lite smånervös tyvärr, men imorgon e.m. är allting över, och då kan jag åter njuta av tillvaron. 🙂

Var på dejt på eftermiddagen, kvällen blir i soffan.

Jenny, sluta med dumheterna att bli nervös. Spara sådant till efter en god natts sömn. Sen skall du inte vara nervös, var irriterad & fokuserad istället.
Ge dom vad dom tål (&lite till) i morgon!!

Magnus: jag är inte SÅ nervös så det blir nog inte några problem med att sova (hoppas jag verkligen!)... 🙂 Och jag har en hel del att vara besviken och arg över så jag drar väl ut dem ur rockärmen imorgon. Dessutom var det (tydligen) superpower week nu,

Jag ska ha filmkväll med en tjejkompis..helt död efter ett grymt bra spinningpass och ett så där core pass så det är vad jag orkar en kväll som denna.

Rumble of the kings på tv4 sport nu. Tomas, Toto Karlsson gör debut (?) i K1 fight (han ska också tävla i SM imorgon...). 🙂