Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jag jobbade till 22 ikväll, ush, helt knökat på Liseberg

Jenny...Kämpa med hjärtat...slå hårt och vinn!

Jenny: Va tyvärr inte hemma igårkväll o kunde önska dig lycka till då. Men sänder lyckönskningstankar istället! Go girl!!

På en fredagkväll är man ute i gott sällskap och letar burkar med nyinköpt leksak (Garmin eTrax Legend HCx (L) ). Sen ska man tydligen bli bjuden på glass alldeles snart. 😀

Tja, jag sitter här o hoppas på o få lite privata medelanden o funderar över hur min hälsosamma framtid ska se ut. Mycket givande 😛

oj då Jessi! det var väldigans, själv skall jag sova. hoppas du får en fortsatt lka bra kväll

Själv har jag vart på AW med goda vänner och föredetta kollegor (sak samma samma sak) och sitter nu framför datorn och lyssnar på de coola moppepojkarna utanför när de gasar och tokbromsar... 🙂

Tillbringade gårdagen med att köra en kombi full med öl och vin till stället vi ska ha fest på ikväll. Satte upp musikanläggning och bar en massa bort och stolar. Andra hämtade maten och dukade, så nu är vi redo för en fin 3x30år-fest ikväll! En månad för

Å va roligt Anders, ha en toppen kväll! skit i morogn dagen!

Kommer bli en toppenkväll! Alla de närmsta vännerna, ett hus vid Vänerns strand, med fotbollsplan, beachvolley, egen strand, borden uppdukade på den inglasade verandan mot sjön till. När natten faller på tänds elden på stranden... Ja... Vad är en kväll på