Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fredag igen, vad gör ni ikväll?
För min del så blir det en lugn kväll här hemma. Är inte lika deppig som igår, men fortfarande väldigt trött. Och jag måste ju vara piggare imorgon fm då jag, bror och far ska paddla kajak 🙂

Tror minsann att det blir lit

Vill också paddla kajak. Om du inte hittar något på kanalerna så är det ju bara att använda sig av TVanythinganytime. Förutsätter visserligen bra lina eller planering.

Vet som vanligt inte vad som erbjuds på TV ikväll.
Funderar på att se "Will Ferrell - sista natten med George W Bush".
Någon som känner till något om den?

Packar, packar, sitter i bilen ett par timmar, landar på "Restaurang Chez Mammas" som alltid är öppen och alltid (så gott som) serverar något som JAG har saknat ett tag!

I helgen ska jag hjälpa mina föräldrar med ditt och datt, men det är de ju helt klar

Blir hemmakväll här också. Är lite nöjd med mig själv att jag motstod frestelsen som en polare kom med att gå ut och dricka öl och gav mig ut på en löprunda i Änggårdsbergen istället.
Nåväl, tyckte jag var värd ett glas vin efter löpningen och har inmund

Har ont i magen av nervositet!
Precis fått en kallelse för intervju inför en utbildning i nästa vecka!
Gosh! Dags att börja förbereda sig mentalt då. 😀

Aliki: Jag lider nästan med dig... 🙁 Fast inte länge, för jag sitter och njuter av ett glas rött vin, tända ljus och mängder med kärlekslåtar! Har inte känt sådan njutning på länge länge... Trodde att jag hade tappat förmågan! Men det hade jag inte... (L

"Will Ferrell - sista natten med George W Bush" var inget vidare, så jag har gått över till "Death Race"
men nja, den kommer nog inte gå till historien som århundradets bästa film...

Fredagkväll är det och jag sitter ensam med ett glas vitt vin och funderar på vad jag ska bli när jag blir stor.

Jag gör i princip samma som Lisa, men ett glas vitt vin är i mitt fall en flaska mousserande. Jag tänkte gå förbi systemet på vägen hem, men de hade problem med kortbetalning och närmsta bankomat hade en lååång kö, så det fick bli vad som fanns hemma...