Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 20:57Jag gör väl ungefär som tidigare talare. Dock hade system fixat kortfelet när jag kom kom fram. Så jag kunde köpa mina öl till dagens (nattens) hockeymatch. Så nu är det bara 5 h väntan kvar.
Jag gör väl ungefär som tidigare talare. Dock hade system fixat kortfelet när jag kom kom fram. Så jag kunde köpa mina öl till dagens (nattens) hockeymatch. Så nu är det bara 5 h väntan kvar.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 21:02Stanley Cup, antar jag? Vilka tror du vinner?
Stanley Cup, antar jag? Vilka tror du vinner?
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 21:46Jag gör som Lisa också. Vitt vin, och vad ska jag bli när jag blir stor?
Jag gör som Lisa också. Vitt vin, och vad ska jag bli när jag blir stor?
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 21:48Har varit på rolig afterwork men fick slita mig tidigt å bege mig hemåt. Nu väntar lite packning och ställa klockan på 05:15 i morgon. Undrar om jag är riktigt klok i mina prioriteringar egentligen?!
Har varit på rolig afterwork men fick slita mig tidigt å bege mig hemåt. Nu väntar lite packning och ställa klockan på 05:15 i morgon. Undrar om jag är riktigt klok i mina prioriteringar egentligen?!
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 21:49Fredag kväll. Biceps har fått sig en omgång och sen var jag och en kompis och kolla på Baksmällan. Väldigt underhållande film faktiskt. 🙂
Fredag kväll. Biceps har fått sig en omgång och sen var jag och en kompis och kolla på Baksmällan. Väldigt underhållande film faktiskt. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 21:50Kommer ni på vad ni ska bli när ni blir stora då? Här går det trögt med insikterna...
Kommer ni på vad ni ska bli när ni blir stora då? Här går det trögt med insikterna...
Quote from Fredric Lagerström on 12 June 2009, 21:52Eureka! Var vi på samma bolag? Backaplan? Jag hade kontanter som väl var.
Eureka! Var vi på samma bolag? Backaplan? Jag hade kontanter som väl var.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 21:59Eureka: Jag hoppas på Red Wings men tror tyvärr att Sid the Kid kommer skjuta hem det där. Och jag kan inte riktigt unna honom det av någon anledning. Helt ologiskt gillar jag honom helt enkelt inte.
Eureka: Jag hoppas på Red Wings men tror tyvärr att Sid the Kid kommer skjuta hem det där. Och jag kan inte riktigt unna honom det av någon anledning. Helt ologiskt gillar jag honom helt enkelt inte.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 22:07Aadu, nope, jag var i nordstan..
Robin, ok, så svenskgänget helt enkelt? Jag kommer inte att se matchen, av den enkla anledningen att den inte visas på någon av kanalerna som jag har. Och visst känns det lite underligt att en vintersport som ishockey for
Aadu, nope, jag var i nordstan..
Robin, ok, så svenskgänget helt enkelt? Jag kommer inte att se matchen, av den enkla anledningen att den inte visas på någon av kanalerna som jag har. Och visst känns det lite underligt att en vintersport som ishockey for
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 22:17Jo det känns faktiskt lite mysko, men har haft ett uppehåll i tittandet nu på 2 månader så nu är det dax att komma tillbaka nu när det avgörs 😀
Jag tänkte köpa hem matchen via Csport.se. Dom sänder live över nätet. Seså... inget att skylla på 😛
Jo det känns faktiskt lite mysko, men har haft ett uppehåll i tittandet nu på 2 månader så nu är det dax att komma tillbaka nu när det avgörs 😀
Jag tänkte köpa hem matchen via Csport.se. Dom sänder live över nätet. Seså... inget att skylla på 😛