Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 19:06kom precis hem från en sjukt jobbig arbetsdag, träning och skall äta med min underbara familj som jag är sjukt arg på för tillfället, kan inte påstå att jag ser fram emot mitt jobbpass i morogn 9-22 heller....Så jag skall vara bitter hela kvällen!
kom precis hem från en sjukt jobbig arbetsdag, träning och skall äta med min underbara familj som jag är sjukt arg på för tillfället, kan inte påstå att jag ser fram emot mitt jobbpass i morogn 9-22 heller....Så jag skall vara bitter hela kvällen!
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 19:30Jag har varit och tränat ett pass body pump och ätit en finfin middag (ibland blir jag nästan imponerad av mina matlagningskunskaper 😉 och förundrad över hur enkelt det är att laga en god middag). Njuter nu av ett glas rosé och sitter sysslolös i soffan.
Jag har varit och tränat ett pass body pump och ätit en finfin middag (ibland blir jag nästan imponerad av mina matlagningskunskaper 😉 och förundrad över hur enkelt det är att laga en god middag). Njuter nu av ett glas rosé och sitter sysslolös i soffan.
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 19:40Har precis avslutat en god middag tillsammans med dottern, som precis fått reda på att
hon kommit in på ett universitet i Tyskland till hösten.Dags att fixa tvätten, diska, ett gympass samt somna tidigare än i går. Före 23.30.
Jessie! Addnature har 4
Har precis avslutat en god middag tillsammans med dottern, som precis fått reda på att
hon kommit in på ett universitet i Tyskland till hösten.
Dags att fixa tvätten, diska, ett gympass samt somna tidigare än i går. Före 23.30.
Jessie! Addnature har 4
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 20:19Timing is everything! 😀
Timing is everything! 😀
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 21:29sitter med två sjuk barn, mitt i sommar och feber?? och kolla på nya dejting site....då vet man att man är single!
sitter med två sjuk barn, mitt i sommar och feber?? och kolla på nya dejting site....då vet man att man är single!
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 22:07Hänger på funbeat?
Hänger på funbeat?
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 22:08Brukar vanligen ha roliga fredagskvällar både på egen hand och med vänner, men den här är en sådan där som Astrid Lindgren skriver om; en sådan kväll då man längtar bort fast man inte riktigt vet vart...
Brukar vanligen ha roliga fredagskvällar både på egen hand och med vänner, men den här är en sådan där som Astrid Lindgren skriver om; en sådan kväll då man längtar bort fast man inte riktigt vet vart...
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 22:54hemma och hälsar på föräldrar och vänner. Har precis avslutat en hundpromenad med inslag av freestylefrisbeegolf och äter upp resterna av efterrätten, som efter efterrätten förvändlades till en kräm. Gott. 😀
hemma och hälsar på föräldrar och vänner. Har precis avslutat en hundpromenad med inslag av freestylefrisbeegolf och äter upp resterna av efterrätten, som efter efterrätten förvändlades till en kräm. Gott. 😀
Quote from Fredrik Närenfors on 10 July 2009, 22:57Har snickrat lite på ett förråd tills det blev mörkt. Gått in och ut och kollat in Touren på TV.
Nu hänger jag här och orkar inget annat (H)
Har snickrat lite på ett förråd tills det blev mörkt. Gått in och ut och kollat in Touren på TV.
Nu hänger jag här och orkar inget annat (H)
Quote from Funbeat user on 11 July 2009, 01:40Spacklat, målat och påbörjat tapetsering av hallen. Snart är det klart. Tar tid att helrenovera en lägenhet. Speciellt när man är ensam plus att det kommer svensexor, möhippor, midsommarafton, tentor och andra roliga (ok, tentorna var kanske inte så rolig
Spacklat, målat och påbörjat tapetsering av hallen. Snart är det klart. Tar tid att helrenovera en lägenhet. Speciellt när man är ensam plus att det kommer svensexor, möhippor, midsommarafton, tentor och andra roliga (ok, tentorna var kanske inte så rolig