Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Alltså fler som rustar upp i sin lägenhet. Jag har dock inte kommit längre ännu än att tapeterna har burits hem, men jag ser fram emot att få sätta igång nu när semestern snart drar igång 🙂

Hoppas du inte har 250 lager strukturtapet eller strukturfärg i alla rum som jag hade. Då blir förarbetet en mardröm. Jag hade vit strukturfärg i köket (hade blivit gult och fint ovanför spisen). Vem var det som kom på den smarta idén undrar jag...Men sto

Haha, känner mig helt plötsligt lyckligt lottad som bara ska riva ner ett lager tapet (slät sådan) och spackla lite, huset är inte så gammalt... 🙂

Här målar vi om huset till och med. Fast det är ju inte bara jag utan hela familjen som hjälper till. Och det behövs, kul att stå där och skrapa färg och helt plötsligt lossnar en läkt... hej du ruttna bit trä. Typ.

Jessie, du verkar sjukt bra på det d

Malene: Jag misslyckas grovt på såna där områden som räknas - tex flyttar, jobb och kärlek. Då får man plättelätt bra timing på de mindre sakerna. Antar att det är någon sorts twist på Karma?

lagar mat och förvissar sig om att vinet inte lagras för länge... Underbara solsken (H)

Lite cykelmek och packa ihop prylar för avfärd till Mora imorgon. På Söndag är det dags för 9 mil MTB !
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=354910

DRICKER BÄRS!!!! SKÅL!

packar lite, en ikeakasse med ridgrejer, en kasse med sovsaker o en väska med ombyten o partykläder
ska rida shire(häst) imorgon, sen ut på party med kompisen. blir avsläppt där på vägen o ska sova över....

så jag dricker en cider eller två ikväll 🙂

hörde jag skål eller?? (H)