Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 22:18Nä har fortfarande ingen aning om vad jag ska bli när jag blir stor.
Vore glad om jag visste vad jag skulle göra midsommar till att börja med...
Alla andra verkar redan ha planerat in i detalj, o jag är inte typen som vill tränga mig på ju
Nä har fortfarande ingen aning om vad jag ska bli när jag blir stor.
Vore glad om jag visste vad jag skulle göra midsommar till att börja med...
Alla andra verkar redan ha planerat in i detalj, o jag är inte typen som vill tränga mig på ju
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 22:28Åh vad jag känner igen det där! Är inte heller typen som tränger mig på och bjuder in mig själv. Midsommar vill jag inte ens tänka på längre.
Åh vad jag känner igen det där! Är inte heller typen som tränger mig på och bjuder in mig själv. Midsommar vill jag inte ens tänka på längre.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 22:38Csports i all ära, men för att var klok bör jag nog sova inatt.. har ett par träningspass imorgon fm och sen lite slappa innan Festen imorgon kväll.
Midsommarplaner har jag faktiskt, men undrar hur "ensam" man kommer att känna sig, tror att det blir jag
Csports i all ära, men för att var klok bör jag nog sova inatt.. har ett par träningspass imorgon fm och sen lite slappa innan Festen imorgon kväll.
Midsommarplaner har jag faktiskt, men undrar hur "ensam" man kommer att känna sig, tror att det blir jag
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 22:39nä man får väl sitta här med en dålig film, en flaska vin o så internet 😀
i värsta fall alltså
jag lär iaf inte sakna sill o nubbe, det är ju inte gott
nä man får väl sitta här med en dålig film, en flaska vin o så internet 😀
i värsta fall alltså
jag lär iaf inte sakna sill o nubbe, det är ju inte gott
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 22:43fast jag gillar sill och nubbe 😉 numera iaf, som liten så tyckte jag sill var läskigt. Och nubbe fick man ju inte ens smaka då...
fast jag gillar sill och nubbe 😉 numera iaf, som liten så tyckte jag sill var läskigt. Och nubbe fick man ju inte ens smaka då...
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 17:06Vi är ett gäng (par/singlar) som skall träffas nere på stan (Västerås) och käka dricka en eller (V) bärs, kan kanske bli en eller (V) jägermaister lite senare vad vet jag 😉
Kanske går man till ett dans ställe och dansar en eller två tryckare
Vi är ett gäng (par/singlar) som skall träffas nere på stan (Västerås) och käka dricka en eller (V) bärs, kan kanske bli en eller (V) jägermaister lite senare vad vet jag 😉
Kanske går man till ett dans ställe och dansar en eller två tryckare
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 17:51*sitter nöjd efter att ha varit ute och sprungit lite backintervaller i SOLSKENET* 😉
Snart ska jag även ta en liten promenad ner till en eller annan sportaffär (föräldrarna har nära till två större butiker, varav en outlet) och kika på lite prylar jag k
*sitter nöjd efter att ha varit ute och sprungit lite backintervaller i SOLSKENET* 😉
Snart ska jag även ta en liten promenad ner till en eller annan sportaffär (föräldrarna har nära till två större butiker, varav en outlet) och kika på lite prylar jag k
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 18:30Jag ska snart börja med maten.
Sen fira att jag äntligen nått mitt nya delmål.
Jag ska snart börja med maten.
Sen fira att jag äntligen nått mitt nya delmål.
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 18:36Har just varit ute på ett skönt löparpass, resten av kvällen tillbringas i hemmets lugna vrå (dvs soffan).
Har just varit ute på ett skönt löparpass, resten av kvällen tillbringas i hemmets lugna vrå (dvs soffan).
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 18:39Vilar mig i form i soffan inför morgondagens Varbergslopp.
Vilar mig i form i soffan inför morgondagens Varbergslopp.