Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Löptränat nu bärs (H) Bastun på uppvärmning, will be najs

Med hjälp av en varm dusch å vin så har jag tinat upp efter att cyklandes hem hamnat i en rejäl hagelskur?!?! (vilken årstid är det egentligen)?

Hörde bestämt... SKÅL!!!

Precis tagit ett glas vin och softar i soffan vid datorn. Varför hamnar man (eller iaf jag 🙂 alltid där? 🙂 Ovan känsla att sitta själv hemma en fredagkväll. Sommaren har varit fullspäckad med en massa umgänge.

Jag har varit på Bio med en kompis det var ett tag sedan jag var på bio..
Men nu ligger jag i soffan
Funderar om jag ska göra i orning cyken inför i morrgon.

Var på Alan Jackson konsert på Sundbyholm utanför Eskilstuna.

Så där ja. Lyckades få till 5 km rundan i spåret då barnen placerades framför datorn (ypperlig barnvakt!). Nöjd och glad med att kommit under måltiden så unnar jag mig ett glas rosé till chilifrästa tigerräkor till förrätt och grillad karré med fetaostsal

Har "firat" att det är fredag genom att hämta nummerlappen till Tjejmilen. Sen blev det pasta med räkor och en Norrlands Guld.

Svär över min bil som DOG just som jag veckohandlat på Willys... blir hemskjutsad av ett sött äldre par.. lagar D mat till mig själv och äter den framför TVn.. snart bär det av till en väninna och vi ska se på friidrott på TV.

Helt okej för en vanlig fre

" kommit under måltiden" jo ja tackar ja. Låter som en alldeles utmärkt måltid. 😉

Här äts det grönsaker, dip, serranoskinka och en öl efter avklarat ryggpass. Samtidigt som jag sitter och skapar spinningpass.

Ugnspannkaka med glass och blåbärssylt. Nejdå, det är inte aaaaaalls min barnvecka...

Går igenom och packar mina klätterpryttlar inför Östersund & Åre resan. Kul väder det ser ut att kunna bli... *muttrar*