Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

>Jag kan få för mig att gå ut själv, men det är sällan jag börjat prata med folk... En gång gjorde jag det och det slutade som det brukar... *suck*<

Vad var det som hände EN gång? Och hur förhåller det sig till som det brukaR?
(Nope ingenting att göra, h

Ja, jag pratade en gång med nån när jag gick ut (för oftast är jag för blyg för att inleda ett samtal eller trivs bäst med att observera folk), och det var kul och trevligt tills klockan blev kvart i tre. Och DÅ gick det som det brukar NÄR KLOCKAN ÄR KVAR

ååå Jag ligger i soffan och as garvar, har nu ont i magen:-) tack mina vänner... Jenny jag vill höra MER! kanske garvade lite åt alla konstiga på Idol också :p
fast nu gråter jag glädje tårar så fint det var:-)

kvart i tre frågan är väl lika gammal som sista beställningen & stängningsdags. Den kan väl omöjligt räknas.

vadå omöjligt räknas? MAgnus

Magnus: Nähä?! Så själva åldern på frågan påverkar logiken i mitt påstående? Det här blir ju rena twilight-zonen...

Menar bara att det är väl lite sent påtänkt/desperat om personen i fråga väntat till sista minuten. Förutsatt att det inte påbörjats tidigare. Kvart i tre är väl en enda stor "twilightzone". Nananananana... 😉

Magnus: Ja, precis! Och på tal om att inte vara tråkig... Tänk att få höra (fortfarande kvart i tre men på ett trevligt icke-jag-är-stupfull-och-drägglar-medan-jag-inte-alls-märker-hur-jag-samtidigt-tafsar-på-dig) "du, jag gillar dig. *ler* Skulle du vil

Den hade nog funkat jue.

Får försöka komma ihåg den till nästa deccenium när jag är ute och rummlar till strax innan tre... 😀

Du räknar med att leva i nästa decenium och vara tillräckligt pigg för att klara strapatsen alltså? 😉 (Nä, nu var jag elak. Det var faktiskt inte alls meningen. Jag är kärleksfullare än jag utger mig för att vara)