Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Näpp så är det... men det är inget jag tänker be om ursäkt för, däremot tänker jag ursäkta och gå och lägga mig skall köra dubbel pass i morong 😛 sen festa mohahahaalla
dnatt sveriges singlar

Magnus: Emelie ska nanna nu, så kom du över med alla Brownies, så bjuder jag på öl till... Choklad och öl är en fantastisk kombination (faktiskt)! 😀

Sov tt älskling! Dröm sött *ler stort*

Jovisst, hinner väl lam fram till kvart i tre... *asg*

(Körde en "India pale ale" till själv...)

Be gentle with the doorbell... You want to wake me up gently. 😉 Skål!

Skål!

Ska snart iväg på en väns dispotationsfest. Idag fick hon titeln Doktor. 🙂
Med en avhandling med titeln "Radiation induced damage to the developing brain" (nått sånt iaf, kommer inte ihåg ordagrant)
Jag fick se snygga bilder på uppförtorade mikroglia-c

Sounds nice. 🙂 Disputationsfester brukar vara kul.

Själv är jag för trött för att ha nån lust att gå på nån stojig och stimmig AW ikväll. Jag hade kunnat tänka mig att åka ut till Amundön och gå en lång härlig kvällspromenad i det vackra vädret och se

Här har det varit segt i dag men äntligen HELG.
Här blir det varama mackor med kantareller på och vinet är påväg i glaset så det kan bli härligt men det vore trevligare om man hadde nån att dela detta med.

Jag ska våldgästa en arbetskollega som råkade lova att om jag tog med mig fika idag skulle jag få se hans sprillans nya lägenhet mitt i stan... Said and done: Nu har jag bakat äppelpaj som jag tog med mig!... Han verkade inte riktigt minnas det där samtal

edit: en gång går bra, men två blir lite tjatigt...