Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Uhum...
Jovisst, din avatar ger verkligen ett mjukt sigt intryck... (eller skulle det vara: ser ut att kunna ge ett mosigt avtryck... 😉 ) *passar snällt tillbaka*

Mjo... Har faktiskt funderat på att byta den eftersom jag ändå inte är krigare längre... Några förslag på tema?

nej byt den inte det är ju så du Jenny, hahah tror jag eller?

*host*, *biter mig i tungan* 😉

ar du inget bra från i semestern?

Emelie: Du säger inte det bara för att du är rädd för lite "competition" eller? För vem kommer nånsin att tycka om nån som bara gillar att slåss?

edit: Magnus: varför biter du dig i tungan? Vet du nåt om min semester som JAG inte vet eller? 😉

Ah, ok... (du gjorde mig nästan orolig där ett tag)... Ska se om jag hittar nåt jag vill använda... 🙂

hahha nej Jenny, men det är ju så man känner igen dig här ju:-)
jag gillar också att slås faktiskt:-)

Emelie är käääääär i Meeeeeeej! Emelie äär käääääär i meeeeeej!!!! 😉 (jag var bara tvungen! Vilken flörtis du är!!!)

Jaja. Men jag ska fundera över natten (jag kan egentligen bara lova att SOVA på saken) och så får vi se vad jag bestämmer mig för... Det

ja det var ju tur för oss andra iaf:P
du gör som du vill Jenny OCH JA JAG ÄR SÅ KÄR I DIG! När skall vi skriva det så att hela världen får veta? frihetsgudinnan, vitahuset och var var det mer?

När ni ristat färdigt så kan jag leverera var sin plåt brownies till er var. Låter det ok?
Fredagsöl, dom kommer väl bara i lam mängd, eller?